خانه خشتی پای درد و دل جمعی از معلمین رفسنجان؛

بی سر و سامانی واحدهای آپارتمانی که قرار است سقفی برای معلمین شهرمان شود

  • شناسه خبر: 95015
بی سر و سامانی واحدهای آپارتمانی که قرار است سقفی برای معلمین شهرمان شود

واحدهای آپارتمانی کوثر که قرار بود جمعی از معلمین رفسنجان را صاحب خانه کنند بعد از گذشت ۱۳ سال همچنان بی در و پیکر ماندند.

خانه » آخرین اخبار » بی سر و سامانی واحدهای آپارتمانی که قرار است سقفی برای معلمین شهرمان شود

به گزارش خانه خشتی، جمعی از فرهنگیان رفسنجان که برای صاحب خانه شدن بر روی واحدهای آپارتمانی کوثر واقع در بلوار جمهوری این شهر سرمایه گذاری کرده اند از وضعیت نابسامان این واحدها گلایه دارند.

آنچه در ادامه می خوانید شرحی از گلایه های جمعی از معلمینی است که در گفت و گو با خانه خشتی مطرح شده است:

از سوی تعاونی مسکن آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در سال ۱۳۸۲ جهت ساخت واحدهای آپارتمانی کوثر در ابتدا قرار بر این شده است تا با دریافت هر واحد ۲ میلون تومان کار ثبت نام اولیه انجام شود که پس از مدتی کوتاهی پس از انعقاد قرار داد با جمعی از فرهنگیان، بصورت یکطرفه این قرار دادها فسخ گردید و شرط قرارداد به دریافت پول در قالب سه فاز اولیه، دوم و نهایی تغییر داده شد.

هم اکنون پس از گذشت ۱۳ سال از آغاز کار ساخت این مجموعه که از هر فرد نزدیک به ۸۷ میلیون تومان پول دریافت شده است اما واحدها همچنان نیمه کاره هستند و پارکینگ و محوطه این واحدها قابل استفاده نیست.

در این مرحله از کار نیز به گفته این فرهنگیان از سوی مدیر عامل طرح استعفا داده شده است و هیات مدیره جدید و قبلی هم زیر بار نمی روند و بلوکهای ساختمانی همچنان اماده تحویل نیستند.

از سوی مسئولین امر نیز صحبتهایی شده است که برای اتمام کار ۲۵۰ میلیون هزینه نیاز است و این در حالی است که معلمین بی خانه ما کل پولی را قرار بوده است بپردازند پرداخت کرده اند.

سه بلوک از این مجموعه که شامل ۴۵ واحد است با پرداخت پول کامل باز هم قابل استفاده نیست .

این معلمین معترض به این وضع نابسامان با وجود همه این مشکلات اعلام کرده اند که در صورت حل شدن مشکل مشای واحدها ، نقصان های داخل واحدها از جمله شیرآلات و کلید پریز ها توسط خود آنان انجام شود.

همچنین ۱۲۰ فرهنگی نیز جمعا به میزان یک میلیادرد و ۲۰۰ میلیون تومان برای شروع کار ساخت واحد خود پرداخته اند و هیچگونه اقدامی در جهت ساخت واحدهای آنان صورت نگرفته است.

این فرهنگیان معترض از مسئولین امر خواستارند تا با گذشت چندین سال و پرداخت وام های بسیار برای به ثمر نشستن این امر توسط این معلمین توجه ویزه ای به حل مشکل آنان داشته باشند.

برچسب ها:
روز معلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک عضو

    بازنشسته شدیم،صاحبخانه نشدیم!از مسئولین عزیز شهر تقاضا داریم هر چه سریعتر به مسئله واحدهای آپارتمانی کوثر فرهنگیان رسیدگی کنند!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان