حسین آذین خبر داد:

بهره برداری از پروژه فروکروم در شهریورماه امسال / مجوز آغاز پروژه عظیم پتروشیمی در آینده ای نزدیک اخذ میگردد

  • شناسه خبر: 94995
بهره برداری از پروژه فروکروم در شهریورماه امسال / مجوز آغاز پروژه عظیم پتروشیمی در آینده ای نزدیک اخذ میگردد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پروژه فروکروم در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: آغاز پروژه عظیم پتروشیمی با اشتغالزایی بسیار بالا در آینده ای نزدیک اخذ میگردد.

خانه » آخرین اخبار » بهره برداری از پروژه فروکروم در شهریورماه امسال / مجوز آغاز پروژه عظیم پتروشیمی در آینده ای نزدیک اخذ میگردد

به گزارش خانه خشتی، حسین آذین در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر که پیش از ظهر امروز در تالار علقمه شهر رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: مجوز پلی کلینیک تخصصی اخذ گردیده و امسال شاهد آغاز بکار این مجموعه برای شما کارگران و مردم رفسنجان خواهیم بود.

وی به تصویت قانون حذف یارانه سه دهک اشاره کرد و گفت: این طرح که با مخالفت هایی روبه رو بود باید به کمک تولید و پروژه های فعلی به عنوان سرمایه در گردش بیاید و شغل ایجاد کند.

روز جهانی کار و گارگر rafsanjan (25)

آذین از بهره برداری پروژه فروکروم در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: پروزه میعانات گازی در شهرستان نیز پیگیری شده و خوراک آن اخذ گردیده است و به زوددی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به آغاز پروژه عظیم پتروشیمی در آینده ای نزدیک اشاره کرد و بیان داشت: سرمایه گذار این پروژه با اشتغالزایی بسیار بالا آماده به شروع فعالیت است که با گرفتن سهمیه تخصیص و انتقال آب از خلیج فارس مجوز آن صادر میگردد.

وی با بیان اینکه در دوره مسئولیت خویش به فکر مردم و شما کارگران بوده ام تصریح کرد: در صورت تصویب بحث پلکانی در افزایش حقوق در مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان شاهد وضعیت خوبی در افراد با حقوق پایین خواهیم بود.دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان rafsanjan nmayandh

برچسب ها:
پروژه عظیم پتروشیمی رفسنجان پروژه فروکروم روز جهانی کار و کارگر نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان