عضو شورای کارگری استان کرمان مطرح کرد:

بدون حمایت دولت اقتصاد ضعیف می شود / با وجود فشارها می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد

  • شناسه خبر: 94943
بدون حمایت دولت اقتصاد ضعیف می شود / با وجود فشارها  می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد

عضو شورای کارگری استان کرمان گفت:اگر دولت نتواند از بخش صنعت حمایت کند اقتصاد ضعیف می شود و بخش های از شهرک صنعتی از دور خارج می شوند، درست است که فشارها زیاد بوده اما می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد.

خانه » آخرین اخبار » بدون حمایت دولت اقتصاد ضعیف می شود / با وجود فشارها می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد

به گزارش خانه خشتی، امیر شریف در برگزاری جشن کارگران در تالار علقمه رفسنجان افزود: نزدیک ۵۰۰ میلیون جهت ساخت سالن همه منظوره برای کارگران در بلوار جمهوری رفسنجان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برخی مشاغل ماهیت سالانه دارند و از دولت می خواهیم که ساماندهی در این امر داشته باشند و قرار دادها را سامان بخشی کنند.

شریف گفت: کارگر، کارفرما و تامین اجتماعی نهادی است که کارگر وقتی بازنشست شود در به در نشود و مجلس باید قانونی مصوب کنند که برای کارگران بهتر برنامه ریزی شود.IMG_3577

وی خاطر نشان کرد: قرار بود یارانه ها در بخش تولید جهت حمایت از تولید بیاید اما امروز کارگران و کارفرماها بارنج و مشقت کار می کنند و برخی به دلیلی تعطیلی کارخانه ها تعدیل می شوند.

شریف بیان داشت: اگر دولت نتواند از بخش صنعت حمایت کند اقتصاد ضعیف می شود و بخش های از شهرک صنعتی از دور خارج می شوند، درست است که فشارها زیاد بوده اما می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد.

عضو شورای کارگری استان کرمان تصریح کرد: از مسئولین می خواهیم که به فکر چاره باشند و قرار نباشد که برخی کارخانه ها تعدادی از نیروهایشان را تعدیل کنند.

برچسب ها:
حمایت دولت حمایت دولت از اقتصاد رفسنجان روز جهانی کار و کارگر روز جهانی کار وکارگر در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان