نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر رفسنجان مطرح کرد:

با برجام یک چه گلی بر سر مردم زدید که دنبال برجام دو و سه هستید / این یعنی فاتحه انقلاب اسلامی را خواندن

  • شناسه خبر: 94635
با برجام یک چه گلی بر سر مردم زدید که دنبال برجام دو و سه هستید / این یعنی فاتحه انقلاب اسلامی را خواندن

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که دل به سفره ی غربی ها بستند برجام دو، سه و چهار را مطرح میکنند که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اینها یعنی پذیرش رژیم صهیونیستی یعنی فاتحه انقلاب اسلامی را خواندن و به ارزش های و آرمان های آن پایان دادن.

خانه » آخرین اخبار » با برجام یک چه گلی بر سر مردم زدید که دنبال برجام دو و سه هستید / این یعنی فاتحه انقلاب اسلامی را خواندن

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام محسن زاده در یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که امشب در حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، نهضت های توحیدی را همچون درختان تنومندی دانست که جریانات انحرافی مانند علف های هرز در مقابل آنان قد علم می کنند و اظهار داشت: نیروهای انقلابی و مومن هستند که از نهضت های توحیدی در مقابل این هرزگی ها مراقبت می کنند و مانع از به انحراف کشیده شدن آنان می شوند.

وی یکی از نهضت های توحیدی را که قرآن به آن پرداخته است را نهضت موسی کلیم(ع) دانست و گفت: این نهضت برتر که از سوی خداوند معرفی شده است دچار انحراف شد و قوم بنی اسرائیل از خداپرستی به گوساله پرستی روی آوردند و قرآن نقش آیت الله های زمان را در این انحراف برجسته می داند.

محسن زاده ادامه داد: بعضی ها تحت عنوان عالم ربانی و آیت الله در جامعه رفتاری دارند که قدرت تشخیص حق و دفاع از حق و انقلابی ماندن را از دست می دهند در حالی که قبلا انقلابی بودند.daneshgah vali asr rafsanjan shohada (6)

وی تصریح کرد: این سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند علمای مجلس خبرگان باید انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند برگرفته از همین نهضت توحیدی موسی کلیم است، در حقیقت علمای بنی اسرائیل باعث شدند که مردم روحیه انقلابی و ارزش ها را از دست دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خمیر مایه مردمی را دیگر زمینه انحراف در قوم بنی اسرائیل برشمرد و گفت: سامری که عالم زمان موسی بود از همین خمیر مایه مردمی که می خواستند خدای ملموس داشته باشنداستفاده کرد و امت موسی را به بت پرستی کشاند.

وی نهضت جهانی اسلام عزیز را به عنوان دومین نهضت توحیدی مطرح کرد و اظهار داشت: امت پیغمبر(ص) نیز دچار انحراف شدند و دلیل آن در کلام زهرای اطهر در خطبه فدکیه آمده است.

محسن زاده ادامه داد: انحراف امت پیامبر به دست کسانی رقم خورد که از عالمان زمان، اصحاب پیامبر و سابقون السابقون بودند و اکثر آنها جزو یازده نفری اولی که به اسلام ایمان آوردند بودند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا عاملین ایجاد انحراف در امت پیامبر(ص) را منافقینی می دانند که در لباس دین و مفسری قرآن و بیان کننده سیره ی پیامبر بودند.

محسن زاده نهضت توحیدی سومی که در معرض انحراف قرار گرفته است را انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دانست و گفت: همان آفاتی که بلای جان نهضت موسی کلیم و اسلام عزیز بود امروز برای انقلاب اسلامی آفت شده است.daneshgah vali asr rafsanjan shohada (12)

وی در این بخش از سخنان خود از شهدای گمنام و مدافع حرم یاد کرد و گفت: شهدای گمنام شهدای بامرام هستند که باید راه و هدف آنان را دنبال کنیم و باید ببینیم این شهداء چه کرده اند که فاطمی شدند.

محسن زاده ادامه داد: مدافعان حرم امروز همان یاران باوفای اباعبدالله الحسین(ع) هستند که در شب عاشورا گفتند اگر هزار بار هم کشته شویم باز هم جان خود را فدای امام حسین(ع) می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انحراف اینجاست که عده ای جریان سازی می کنند یک عده آدم هایی که نگاه مادی دارند همچون مردم زمان موسی(ع)، سامری های امروز حرکت کردند و جمعیتی را با خود همراه ساختند و شعار می دهند نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دفاع از اسلام، ارزش های الهی و مکتب اهل بیت(ع) مرگ نمی شناسد تصریح کرد: منظور از قوم مشرقی که در روایات به عنوان یاران امام زمان(عج) آمده است تنها قوم ایرانی نیست و امروز رزمندگان جبهه توحید در افغانستان و پاکستان همچون دفاع مقدس در دفاع از حرم اهل بیت(ع) حرکت می کنند.

وی افزود: اگر قرار است نهضت توحیدی حفظ شود تا آن را به صاحب اصلی اش برسانیم لازمه ی آن مجاهدت و انقلابی مانده است.

محسن زاده خاطر نشان کرد: کسانی که دل به سفره ی غربی ها بستند برجام دو، سه و چهار را مطرح میکنند که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اینها یعنی پذیرش رژیم صهیونیستی یعنی فاتحه انقلاب اسلامی را خواندن و به ارزش های و آرمان های آن پایان دادن.

وی ادامه داد: با برجام یک چه گلی بر سر مردم زدید و چه گره ای از مشکلات آنان برداشتید که دنبال برجام دو و سه هستید؟

محسن زاده به مذاکره اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با جان کری وزیر امور خارجه شیطان بزرگ اشاره کرد و گفت: کری می گوید قرار نبود در برجام دلارهای آمریکا بر روی ایران باز شود آن روزها هم همین را می گفتند اما مسئولین کشور کسانی را چنین مسائلی مطرح میکردند دلواپسان می خواندند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز می خواهد بر سر جبهه مقاومت مذاکره کند خاطر نشان کرد: مگر ما می توانیم دست از دفاع حرم حضرت زینب(س) برداریم نسل به نسل ما با این شعار بزرگ شده است که ای کاش ما در کربلا بودیم و حالا که علف های هرزی همچون داعش به سرکردگی گرگ های زمان هجوم آوردند کجا رفت این شعار که یالیتنی کنا معک؟daneshgah vali asr rafsanjan shohada (9)

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به مطرح کردن واژه اسلام رحمانی از سوی برخی مسئولین اشاره کرد و گفت: این واژه همان رویکردبه مکتب غربی و آن چیزی است که در جامعه آمریکا حاکم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرآن کریم راه نجات امت اسلامی را ولایت و تاسی به آن است، راه نجات جامعه امروز ما نیز در استمرار ولایت ناب امام خامنه ای(معظم له) ا ست ایشان در دریای پرتلاطم معبر ها را باز می کنند .

محسن زاده تصریح کرد: اگر ایشان می فرمایند راه نجات اقتصاد مقاومتی است با حرف زدن و صدور بخش نامه و دستورالعمل کاری صورت نمیگیرد و نیاز به اقدام و عمل دارد.

برچسب ها:
یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امید

    این حرفا رو توی دانشگاه ولی عصر زده؟!!! مسئولین دانشگاه هم بودن؟!! راستی کنسرتم برا شهدا گذاشتن؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان