مدیرعامل موسسه حقوقی مطرح کرد:

تلاش جدی موسسه بینش عدل گستر رفسنجان بر اصلاح ذات البین

  • شناسه خبر: 94426
تلاش جدی موسسه بینش عدل گستر رفسنجان بر اصلاح ذات البین

مدیرعامل موسسه حقوقی بینش عدل گستر رفسنجان اصلاح ذات البین را از اهداف موسسه برشمرد و بیان داشت: می توان با اطلاع یافتن از اختلافات در مراجعاتی که برای گرفتن وکیل انجام می شود ابتدا پیش از امضای وکالتنامه تلاش و سعی جدی برای اصلاح مشکل بیان افراد شود که این روند در این موسسه صورت میگیرد.

خانه » آخرین اخبار » تلاش جدی موسسه بینش عدل گستر رفسنجان بر اصلاح ذات البین

به گزارش خانه خشتی، یاسرشریفی پور مدیرعامل موسسه حقوقی بینش عدل گستر رفسنجان در بازدید فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ازاین موسسه با اشاره به راه اندازی موسسه در سال ۹۲ به عنوان زیرمجموعه کانون بینش اهل بیت(ع) اظهار داشت: این مجموعه تعدادی جوان انقلابی و کارشناسان حقوقی را در خود جای داده تا در جهت توسعه فرهنگ حقوقی کارآمد گام مثبتی بردارد.

edalat adlgostar rafsanjan (1)

وی افزود: موسسه بینش عدل گستر از طریق آموزش، پژوهش، مشاور رایگان به افراد نیازمند، برگزاری کارگاه و چاپ نشریات حقوقی سعی بر پیشگیری از افزایش وقوع جرم و اختلافات خانوادگی دارد.

شریفی پور به روند رو به رشد پرونده های دادگستری و شورای حل اختلاف اشاره کرد و گفت: افرادی هستند که در پرداخت هزینه حق الوکاله ناتوان هستند و این موسسه می تواند در کاهش این هزینه ها یاری رساند.

edalat adlgostar rafsanjan (2)

وی اصلاح ذات البین را از دیگر اهداف موسسه بینش عدل گستر برشمرد و بیان داشت: این امر در قرآن و روایات سفارش شده و می توان با اطلاع یافتن از اختلافات در مراجعاتی که برای گرفتن وکیل انجام می شود ابتدا پیش از امضای وکالتنامه تلاش و سعی جدی برای اصلاح مشکل بیان افراد شود که این روند در این موسسه صورت میگیرد.

شریفی پور با بیان اینکه فرهنگ گذشت و بخشودگی باید در بین افراد نهادینه شود تصریح کرد: بیشترین پرونده های دادگستری ها با یک بخشش و عفو به پایان می رسد و این خصلت باید در جامعه نهادینه شود.

وی اضافه کرد: در زمینه وکالت موسسه بینش عدل گستر با بهره وری از وکلای مجرب و متدین شهرستان و استان با شیوه های نوین جهانی از جمله پرداخت یک حق الوکاله و استفاده از چند وکیل گام برمیدارد.

edalat adlgostar rafsanjan (3)

شریفی پور طرح هر شهروند یک وکیل را از جمله طرح های اجرایی موسسه برشمرد و گفت: افراد باید با فرهنگ استفاده از وکیل آشنا شوند چرا که عدم این آگاهی موجب طی شدن مسیر پرپیچ و خمی در پرونده های حقوقی گردد.

وی خاطر نشان کرد: موسسه بینش عدل گستر با راه اندازی کانون های پژوهشی سعی دارد دلایل و اسباب اختلاف و بروز جرم در سطح شهرستان را بیاید و با ارائه راهکار آن به مسئولین مانع روند افزایشی ان را به حداقل ممکن برسد.

گفتنی است در این جلسه از سوی فرماندهی سپاه ناحیه رفسنجان به نمایندگی از تشکیلات سپاه ثارالله در بحث حقوقی و بسیج حقوقدانان اعلام آمادگی در همکاری با این موسسه صورت گرفت.

edalat adlgostar rafsanjan (4)

برچسب ها:
اصلاح ذات البین موسسه بینش عدل گستر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امید

    مرحبا به این حسن سلیقه! خدا قوت!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان