در اداره پست مرکز استان

نخستین واحد پستی شبانه کرمان راه‌اندازی شد

  • شناسه خبر: 94403
نخستین واحد پستی شبانه کرمان راه‌اندازی شد

نخستین واحد پستی شبانه استان کرمان در اداره پست شهرستان کرمان راه‌اندازی شد.

خانه » آخرین اخبار » نخستین واحد پستی شبانه کرمان راه‌اندازی شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، با حضور مدیرکل پست استان کرمان، نخستین واحد پستی شبانه استان کرمان در اداره پست شهرستان کرمان واقع در خیابان عدالت راه‌اندازی شد.

مدیرکل پست کرمان در این آیین اظهار داشت: به‌منظور ارائه انواع خدمات پستی در ساعات غیراداری به عموم همشهریان، نخستین باجه شبانه‌روزی پست در استان در اداره پست شهرستان کرمان در خیابان عدالت راه‌اندازی و تجهیز شد.

وی گفت: با هدف مشتری‌مداری در ارائه خدمات و تسهیل دسترسی به سرویس پستی برای آن دسته از مشتریانی که در ساعات اداری امکان مراجعه را ندارند این اقدام صورت گرفت.

علیرضا اکبری افزود: تمام خدمات پستی و الکترونیکی شامل پیش ثبت‌نام کارت هوشمند ملی، اظهارنامه مالیاتی، استعلام بیمه و استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی و رهگیری مرسولات پستی و نیروی انتظامی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در این باجه انجام می‌شود.

وی بیشتر مراجعان این باجه را کارکنان ادارات، سربازان و افراد نظامی و دانشجویان دانست و اظهار کرد: امیدواریم این اقدام بتواند موجب رضایت بیش از پیش شهروندان شود.

مدیرکل پست استان کرمان در زمینه راه‌اندازی باجه تلفنی ۱۹۳ بیان داشت: شهروندان با تماس با شماره رایگان ۱۹۳ می‌توانند از خدمات مربوط به اصناف، پرستاری، پزشکی و رفاهی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با قرارداد منعقد شده با تمام ادارات و نهادها این امکان فراهم شده که در اسرع وقت به تقاضای مشتریان پاسخگویی شود.

اکبری با بیان اینکه در واحد پستی پنج اپراتور و ۱۰ پیک موتوری فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این باجه پستی مجهز به سیستم جی‌پی‌اس بوده و موزعان نامه‌رسان پست کرمان در اسرع وقت به محل مشتری اعزام و امور مردم را انجام می‌دهند.

برچسب ها:
پست رفسنجان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان