فرماندار عنوان کرد؛

رفسنجان باید در رونق اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد

  • شناسه خبر: 94368
رفسنجان باید در رونق اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد

فرماندار رفسنجان گفت: استان کرمان و رفسنجان با راه اندازی ستاد مثلث توسعه اقتصادی گام هایی خوبی را در جهت رونق اقتصاد مقاومتی برداشته اما باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان باید در رونق اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد

به گزارش خانه خشتی حمید ملانوری در جلسه مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در محل فرماندری رفسنجان برگزار شد با اشاره به جهش جریان سرمایه گذاری در شهرستان اظهار داشت: در طول دو سال گذشته ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم سرمایه گذاری درشهرستان به امضا رسیده است که تاکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن اجرای شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این چند سال اخیر تاکید ویژه بر اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی داشتند و این شعار به عنوان دستور کار سال جدید است.

IMG_0051

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: استان کرمان و رفسنجان با راه اندازی ستاد مثلث توسعه اقتصادی گام هایی خوبی را در جهت رونق اقتصاد مقاومتی برداشته اما باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

ملانوری با اشاره به آغاز بکار قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: در این راستا ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان در سطوح بالاتر به دبیری معاون مدیریت و برنامه ریزی تشکیل گردیده است.

وی با اشاره به عناوین اصلی فرمایشان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مسئولان شهرستان می توانند با مدیریت بومی و برنامه ریزی محلی و بومی کردن بخش نامه ها اقدامات مناسبی در این جهت به ویژه حوزه اشتغال داشته باشند.

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان