پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

یکسان سازی لباس پرسنل مجتمع مس عوارضی در پی داشت / سیستم شرکت مس سیستم نظام است

به گزارش خانه خشتی، حسین نظری عصر امروز در جمع خبرنگاران رفسنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید به شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اظهار داشت: بومی سازی در شرکت مس از گذشته آغاز شده است و یکی از آثار آن رونق موسسه خیرین گمنام در رفسنجان می باشد.

وی افزود: مجمتع مس این آمادگی را دارد تا در صورت توانمندی شرکت های بومی هم در خصوص قطعات و تجهیزات صنعتی و هم سایر اقلام به آنها واگذار شود تا هم موجب کاهش هزینه برای مجتمع و هم اشتغالزایی و رونق اقتصاد در منطقه گردد.

نظری در پاسخ به سوال خبرنگار خانه خشتی راجع به حضور نیروهای بازنشسته مجتمع مس بر سر کارشان بیان داشت: سال گذشته ۴۵۰ نفر از مجتمع بازنشسته شدند که حجم زیادی بود و تعدادی از آنها نیز در انتهای سال بازنشسته شدند و خروخ تعداد زیادی نیرو مجتمع را دچار مشکل میکرد.

وی تصریح کرد: تصمیم گرفته شده تا تنها نزدیک به ۸ نفر از نیروهای کلیدی آن هم برای مدت محدود بر سر کار باقی بمانند تا تجربیا تشان را به شخصی که قرار است بر سر این کار بیاید منتقل کند و این تعداد اندک قابل اغماض است.

مدیر مس منطقه کرمان همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما پیرامون تغییر رنگ لباس پرسنل مجتمع مس اظهار داشت: یکسان سازی لباس های پرسنل مجتمع عوارضی را در پی داشته است و می خواهیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سیستم شرکت مس سیستم نظام است لباس فرم لباس شخصی نیست و نمی شود به آن نگاه شخصی داشت.

نظری اضافه کرد: لباس فرم بر اساس طرحی شبیه به طبقه بندی شغل که بر اساس یک پایه حقوق پرداخت می شود، است اگر بخواهیم در سازمانی کار کنیم باید قوانین حاکم بر آن سازمان را نیز بپذیریم.

وی تصریح کرد: اگر رنگ لباس یک مدیر متفاوت باشد همه می دانند که مسئول چه کسی است و به او مراجعه می کنند، هم اکنون در این مسئله بسیار مشکل داریم به نظر من باید از این موضوع استقبال شود و ما در حال بازگشت به یک سیستم نظامند هستیم.

خروج از نسخه موبایل