امام جمعه رفسنجان: رفتار صحیح موجب افزایش اهل مسجد می‌شود.

  • شناسه خبر: 9431
امام جمعه رفسنجان: رفتار صحیح موجب افزایش اهل مسجد می‌شود.

خانه خشتی: امام جمعه رفسنجان گفت: برخورد صحیح هیئت امناها با جوانان و نوجوانان و دیگر افرادی در مسجد می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش اهل مسجد داشته باشد. خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع هیئت امنا مساجد شهرستان رفسنجان با تاکید بر اداره مسجد با روش‌های صحیح اظهار داشت: در […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان: رفتار صحیح موجب افزایش اهل مسجد می‌شود.

خانه خشتی: امام جمعه رفسنجان گفت: برخورد صحیح هیئت امناها با جوانان و نوجوانان و دیگر افرادی در مسجد می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش اهل مسجد داشته باشد.

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع هیئت امنا مساجد شهرستان رفسنجان با تاکید بر اداره مسجد با روش‌های صحیح اظهار داشت: در کنار انجام وظیفه طلبه‌ها هئیت امنا نیز وظیفه خطیری دارند که موجب ماندگاری در مسجد می‌شود.

وی افزود: برخورد صحیح هیئت امنا با جوانان و نوجوانان و دیگر افرادی در مسجد می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش اهل مسجد داشته باشد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مسئولیت دادن به جوانان و نوجوانان در کارهای مختلف، احترام به تمام افراد و پذیرا بودن تمام اهل مسجد و در حقیقت به جا آوردن خادمی حقیقی از وظایف هیئت امنا مساجد است.

وی بیان داشت: احترام به امام جماعت و استفاده از نظرات آنها اهمیت زیادی دارد و تکریم امام جماعت مهم‌ترین وظیفه هیئت امنا است که باید متناسب با شأن وی رفتار شود.

رمضانی‌پور به جا آوردن حق امام جماعت را در نهایت تکریم و احترام مهم دانست و ابراز داشت: حق امام به ماموم باید به درستی ادا شود.

وی بر پخش هماهنگ اذان تاکید و بیان کرد: ملاک پخش اذان در شهرستان رفسنجان رادیو رفسنجان باشد و تمام خادمان مساجد به این مهم توجه کنند تا اذان به طور هم زمان و هماهنگ پخش شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان