دستگیری ۷ نفر سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت کیف قاپی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 94160
دستگیری ۷ نفر سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت کیف قاپی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۷ نفر سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت کیف قاپی، داخل خودرو و منزل خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دستگیری ۷ نفر سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت کیف قاپی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصراالله عباسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت داخل خودرو در سطح حوزه شهرستان رفسنجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل های وقوع جرم و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله، در یک عملیات چهار نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر و نیز در عملیاتی دیگر موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر سارق منزل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به آگاهی تصریح کرد: چهار سارق دستگیر شده در عملیات اول ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و سه سارق دیگر نیز به سرقت از منزل و داخل خودرو معترف شدند.

سرهنگ عباسی اذعان داشت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان کیف قاپ تعداد ۱۲دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ و تعداد زیادی کیف دستی زنانه به همراه مدارک شناسایی کشف کردند.

این مقام مسئول یادآور شد: مأموران این فرماندهی در هفته قبل نیز موفق به دستگیری سه نفر سارق کیف قاپ و کشف هفت فقره سرقت شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان به آن ها مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با تأکید بر مراقبت شهروندان هنگام خروج از بانک ها و یا تردد در مسیرهای کم تردد هشدار داد: بهتر است شهروندان در صورتی که وجوه نقد ، اشیاءقیمتی و یا اوراق بهادار به همراه دارند از مسیرهای خلوت تردد نکنند و کیف دوشی یا ساک دستی آنان به گونه ای نباشد که امکان سرقت را توسط سارقان تسهیل کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان