پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

جامعه اسلامی دانشجویان در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد

به گزارش خانه خشتی، محمد حسین آزادی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در جشن یکسالگی این تشکل دانشجویی ایجاد شور و نشاط سیاسی در دانشگاه را یکی از اهداف این تشکل برشمرد و اظهار داشت: در طولی یکسالی که از عمر این تشکل در این دانشگاه می گذرد با وجود فراز و نشیب هایی توانسته است این وضعیت را بوجود آورد  و در زمینه های سیاسی و فرهنگی برنامه های متعددی اجرا نماید.

وی افزود: جامعه اسلامی دانشجویان تشکلی است که در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد و افتخار آن به این است که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت در دانشگاه هایی است که حضور دارد.

آزادی تربیت نیروهای همطراز با جمهوری اسلامی و تحویل آنان به نظام مدیریتی کشور را از دیگر اهداف جامعه اسلامی دانشجویان برشمرد و گفت: از زمان ایجاد این تشکل از سال ۶۸ تاکنون با تشکیل ۵۶ مرکز در دانشگاه های سراسر کشور توانسته است تا حدودی به این هدف خود دست یابد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت و همکاری مسئولین دانشگاه ولیعصر رفسنجان از زمان آغاز بکار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دراین دانشگاه تصریح کرد: البته در مواردی به خاطر اختلاف سلیقه که امری طبیعی است بگو مگوهایی نیز پیش آمد و امیدواریم که تشکل جامعه اسلامی با قدرت در سالهای آتی به ایفای نقش خود در این دانشگاه بپردازد.

آزادی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به ارزش های مطرح در انقلاب و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حساسیت خاصی دارد و هر جا که مسئول و یا تشکلی از این خطوط اساسی بگذرد به طور صریح واکنش خواهد داد؛ چنانچه تاکنون همین گونه بوده عمل کرده است.

وی افزود: نکته ای را که رهبر فرزانه انقلاب از این تشکل مورد تمجید قرار می دهند جهت گیری صحیح این تشکل است که با رفت و آمدهای مختلف تغییر نمی یابد.

آزادی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آینده ای روشن و با قدرت در سالهای آینده خواهد  داشت.

خروج از نسخه موبایل