دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:

جامعه اسلامی دانشجویان در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد

  • شناسه خبر: 94097
جامعه اسلامی دانشجویان در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: جامعه اسلامی دانشجویان تشکلی است که در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد و افتخار آن به این است که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت در دانشگاه هایی است که حضور دارد.

خانه » آخرین اخبار » جامعه اسلامی دانشجویان در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد

به گزارش خانه خشتی، محمد حسین آزادی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در جشن یکسالگی این تشکل دانشجویی ایجاد شور و نشاط سیاسی در دانشگاه را یکی از اهداف این تشکل برشمرد و اظهار داشت: در طولی یکسالی که از عمر این تشکل در این دانشگاه می گذرد با وجود فراز و نشیب هایی توانسته است این وضعیت را بوجود آورد  و در زمینه های سیاسی و فرهنگی برنامه های متعددی اجرا نماید.

وی افزود: جامعه اسلامی دانشجویان تشکلی است که در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت قدم برمیدارد و افتخار آن به این است که پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت در دانشگاه هایی است که حضور دارد.

آزادی تربیت نیروهای همطراز با جمهوری اسلامی و تحویل آنان به نظام مدیریتی کشور را از دیگر اهداف جامعه اسلامی دانشجویان برشمرد و گفت: از زمان ایجاد این تشکل از سال ۶۸ تاکنون با تشکیل ۵۶ مرکز در دانشگاه های سراسر کشور توانسته است تا حدودی به این هدف خود دست یابد.

aliasr-rafsanjan (14)

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت و همکاری مسئولین دانشگاه ولیعصر رفسنجان از زمان آغاز بکار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دراین دانشگاه تصریح کرد: البته در مواردی به خاطر اختلاف سلیقه که امری طبیعی است بگو مگوهایی نیز پیش آمد و امیدواریم که تشکل جامعه اسلامی با قدرت در سالهای آتی به ایفای نقش خود در این دانشگاه بپردازد.

آزادی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به ارزش های مطرح در انقلاب و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حساسیت خاصی دارد و هر جا که مسئول و یا تشکلی از این خطوط اساسی بگذرد به طور صریح واکنش خواهد داد؛ چنانچه تاکنون همین گونه بوده عمل کرده است.

وی افزود: نکته ای را که رهبر فرزانه انقلاب از این تشکل مورد تمجید قرار می دهند جهت گیری صحیح این تشکل است که با رفت و آمدهای مختلف تغییر نمی یابد.

آزادی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آینده ای روشن و با قدرت در سالهای آینده خواهد  داشت.

برچسب ها:
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان