شب گذشته؛

جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 94054
جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مراسم جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان با حضور مسئولین شب گذشته در سالن خیام این دانشگاه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مراسم جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان با حضور مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، دبیر کل سابق جامعه اسلامی دانشگاه تهران و نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس در مجلس آتی، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه شب گذشته در سالن خیام این دانشگاه برگزار شد.

aliasr-rafsanjan (6)

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در این مراسم وجود تشکل های مختلف را موجب رشد جامعه و تشکل های دانشجویی را عامل رشد دانشگاه ها دانست و ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه ها برای ایجاد تشکل ها و زمینه سازی برای فعالیت های آنان اظهار داشت: نیاز است تا میدان بیشتری به این تشکل ها برای فعالیت بیشتر داده شود.

aliasr-rafsanjan (5)

وی حمایت مسئولان و نهاد ها از این تشکلات را ضروری برشمرد و گفت: پرداختن به کارهای ارزشی و معنوی و مهم یک غنیمت است و باید از فرصت ها بهترین بهره را برد.

تجلیل از مادر سردار شهید حسین بادپا، اجرای موسیقی زنده از گروه موسیقی ارزشی نبض، پخش کلیپ فعالیت های یک ساله ی جامعه اسلامی، تقدیر و تشکر از فعالین تشکل جامعه اسلامی و همچنین تقدیر ویژه از امام جمعه شهرستان از جمله برنامه های این محفل بود.

aliasr-rafsanjan (1) aliasr-rafsanjan (2) aliasr-rafsanjan (7) aliasr-rafsanjan (8) aliasr-rafsanjan (9) aliasr-rafsanjan (10) aliasr-rafsanjan (11) aliasr-rafsanjan (12) aliasr-rafsanjan (14) aliasr-rafsanjan (15) aliasr-rafsanjan (16)

برچسب ها:
جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان جشن یکسالگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان