رئیس اداره امور مالیاتی و دارایی مطرح کرد:

رفسنجانی ها بیش از ۳ هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند

  • شناسه خبر: 93876
رفسنجانی ها بیش از ۳ هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند

رئیس اداره امور مالیاتی و دارایی شهرستان رفسنجان گفت: طی سال گذشته مردم شهرستان رفسنجان بیش از سه هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجانی ها بیش از ۳ هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند

سید محمد اختر در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی افزود: این میزان پرداخت مالیات توسط مزدم رفسنجان نسبت به سال ۹۳ حدود ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی دلیل کاهش پرداخت مالیات د ررفسنجان را رکود حاکم بر اقتصاد عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته مردم رفسنجان ۳ هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند که از این میزان مبلغ ۵۳ میلیارد ریال مربوط به مالیات مشاغل شامل مغازه ها و کسبه ها و بقیه مبلغ پرداختی نیز از سوی ادارات، شرکت ها، مالیات حقوق، مالیات اشخاص حقوقی و مالیات بر ارث بوده است.

اختر همچنین اظهار کرد: با توجه به تعامل انجام شده بین امور مالیاتی، کسبه، مجمع امور صنفی و غیره باعث شده که این شهرستان در پیش ثبت نام شماره اقتصادی توسط ارباب رجوع در سال گذشته رتبه برتر را کسب کند.

رئیس اداره امور مالیاتی و دارایی رفسنجان گفت: در سال گذشته در رفسنجان بیش از  ده هزار  فقره اوراق قطعی واریز مالیات پر شده که نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ فقره اوراق قطعی واریز مالیات در رفسنجان پر شده است.

سید محمد اختر با بیان اینکه پرداخت مالیات به نوعی حق الناس محسوب می شود تأکید کرد: موعد تسلیم اظهارنامه مشاغل از تیر ماه به خرداد ماه تغییر کرد لذا بایستی کلیه صاحبان مشاغل اظهارنامه خود را تا تاریخ ۳۱ / ۳ / ۹۵ به صورت الکترونیک ارسال نمایند تا مشمول جرایم مقرر در قانون مالیاتهای مستقیم نشوند.

وی گفت: مالیات نقش مهمی در تأمین درآمدهای دولت دارد و در سطح شهرستان رفسنجان درصدی از درآمدهای مالیاتی از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها و دهیاری های شهرستان پرداخت می شود که کمک فراوانی به توسعه امور عمرانی شهرمان می کند.

برچسب ها:
مالیات رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان