کسب سهمیه جهانی ربوکاپ توسط دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 93765
کسب سهمیه جهانی ربوکاپ توسط دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان

تیم ربات امدادگر VRU دانشگاه ولیعصر رفسنجان موفق به کسب سهمیه جهانی ربوکاپ شد.

خانه » آخرین اخبار » کسب سهمیه جهانی ربوکاپ توسط دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان
به گزارش خانه خشتی، ایمان علیزاده در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: افتتاحیه مسابقات در روز ۱۷ فروردین ماه بود و از بعد از ظهر هیجدهم مسابقات بزرگسالان آغاز شد.
دانشجوی دانشگاه ولیعصر رفسنجان افزود: دو روز اول مرحله مقدماتی مسابقات بود که با حضور ۱۳ تیم برگزار شد و تیم های خارجی مثل تیم کره جنوبی که سهمیه جهانی نیز دارد در این دوره شرکت داشتند.

طراح مکانیک ربات VRU خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در این مسابقات کسب سهمیه جهانی بود که اواخر تیرماه در لایپزیگ آلمان برگزار می گردد.

وی با اشاره به موفقیت ربات VRU در این دوره از مسابقات اظهار داشت: تیم ما در قسمت مقدماتی جز سه تیم برتر بود و راهی مرحله فینال شد که در آن مرحله تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول؛ تیم YRA از دانشگاه آزاد یزد مقام دوم و تیم VRU از دانشگاه رفسنجان به مقام سوم رسید.

علیزاده ادامه داد: ربات امدادگر ما تمامی تستهای مسابقه را به خوبی انجام داد و تست بلوک سیمانی، عبور از شن و ماسه، عبور از پله های ۴۵ درجه، سطح شیب دار ۴۵ درجه و … را با موفقیت سپری کرده و از نظر موقعیتی بسیار موفق عمل کرد.

دانشجوی دانشگاه ولیعصر رفسنجان عنوان کرد: تیم رباتیک دانشگاه ولیعصر برای دومین بار در این مسابقات شرکت کرده است و اعضای تیم مرتضی علیزاده سرپرست تیم، اپراتور و مسئول الکترونیک؛ ایمان علیزاده مکانیک تیم، رحمان علیزاده مشاور و مکانیک تیم، محمد خالویی برنامه نویس و اعضای دیگر الهه یزدانمپناه، صبا هاشمی، بهزاد میرزایی به عنوان پشتیبان تیم بودند.

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان ربوکاپ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان