پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

شهید آوینی الگویی کامل برای هنرمندان متعهد وانقلابی است

محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان

محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان

به گزارش خانه خشتی محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در گفتگو با سایت کرمان هنر گفت: بعد از دفاع مقدس یکی از برنامه های حفظ و انسجام بسیج تشکیل اقشار متخصص بسیجی بود که باعث رشد و بالندگی و پویایی گردید .

وی ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان در همین راستا با هدف جذب ،آموزش و حفظ و انسجام هنرمندان متعهد ،ولایت مدار تشکیل شد و همانگونه که مکقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) در بیانات الرزشمندشان تاکید داشتند در زمینه مسائل فرهنگی که شهید آوینی و در این اواخر مرحوم سلحشور پیشرو کار انقلابی در این کشور بوده اند از آن ها به عنوان الگو و اسوه هنرمندان استفاده نمایند .

احمدی خاطرنشان کرد: امسال هم سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان همچون سال های گذشته به مناسبت ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهید آوینی گردهمایی هنرمندان بسیجی که شهرستان های کرمان ،زرند ،راور و کوهبنان را در روز ۱۹ از ساعت ۱۷ عصر در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار خواهد کرد .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده در این مراسم شامل تلاوت قرآن ،اجرای سرود جمعی هنرمندان بسیجی شهرستان راور و اجرای موسیقی توسط گروه برگزیده جشنواره کشوری بسیج از کرمان و همچنین شعر خوانی و اجرای قطعه ادبی توسط هنرمندان بسیجی شهرستان های رفسنجان ، زرند و کوهبنان خواهد بود .سخنران این مراسم نیز احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان  می باشد.

در پایان امیدواریم با وحدت و همدلی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل جامعه هنرمندان بسیجی ضمن تحقق عملی اشعار سال به وظیفه الهی خود در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و هنر دینی جامه عمل بپوشند.

خروج از نسخه موبایل