مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان:

شهید آوینی الگویی کامل برای هنرمندان متعهد وانقلابی است

  • شناسه خبر: 93620
شهید آوینی الگویی کامل برای هنرمندان متعهد وانقلابی است

محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: شهید آوینی الگویی کامل برای هنرمندان متعهد وانقلابی است.

خانه » آخرین اخبار » شهید آوینی الگویی کامل برای هنرمندان متعهد وانقلابی است

به گزارش خانه خشتی محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در گفتگو با سایت کرمان هنر گفت: بعد از دفاع مقدس یکی از برنامه های حفظ و انسجام بسیج تشکیل اقشار متخصص بسیجی بود که باعث رشد و بالندگی و پویایی گردید .

وی ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان در همین راستا با هدف جذب ،آموزش و حفظ و انسجام هنرمندان متعهد ،ولایت مدار تشکیل شد و همانگونه که مکقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) در بیانات الرزشمندشان تاکید داشتند در زمینه مسائل فرهنگی که شهید آوینی و در این اواخر مرحوم سلحشور پیشرو کار انقلابی در این کشور بوده اند از آن ها به عنوان الگو و اسوه هنرمندان استفاده نمایند .

احمدی خاطرنشان کرد: امسال هم سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان همچون سال های گذشته به مناسبت ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهید آوینی گردهمایی هنرمندان بسیجی که شهرستان های کرمان ،زرند ،راور و کوهبنان را در روز ۱۹ از ساعت ۱۷ عصر در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار خواهد کرد .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده در این مراسم شامل تلاوت قرآن ،اجرای سرود جمعی هنرمندان بسیجی شهرستان راور و اجرای موسیقی توسط گروه برگزیده جشنواره کشوری بسیج از کرمان و همچنین شعر خوانی و اجرای قطعه ادبی توسط هنرمندان بسیجی شهرستان های رفسنجان ، زرند و کوهبنان خواهد بود .سخنران این مراسم نیز احمد علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان  می باشد.

در پایان امیدواریم با وحدت و همدلی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل جامعه هنرمندان بسیجی ضمن تحقق عملی اشعار سال به وظیفه الهی خود در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و هنر دینی جامه عمل بپوشند.

برچسب ها:
احمدی بسیج هنرمندان خانه خشتی رفسنجان محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان