جریان انحرافی در گرانی ها نقش دارد

  • شناسه خبر: 9361
جریان انحرافی در گرانی ها نقش دارد

“خانه خشتی” به نقل از بوتیا نیوز:نماینده مردم کرمان در مجلس نهم گفت که مافیای زر،زور و تزویر به دنبال آن هستند از موضوع گرانی به نفع اهداف خود استفاده کنند و جریان انحرافی که افرادی با افکار انحرافی در آن وجود دارد نیز درگرانی‌ها مقصر هستند. به نظر شما تحریم ها تاثییر بر اقتصاد […]

خانه » اخبار ویژه » جریان انحرافی در گرانی ها نقش دارد

“خانه خشتی” به نقل از بوتیا نیوز:نماینده مردم کرمان در مجلس نهم گفت که مافیای زر،زور و تزویر به دنبال آن هستند از موضوع گرانی به نفع اهداف خود استفاده کنند و جریان انحرافی که افرادی با افکار انحرافی در آن وجود دارد نیز درگرانی‌ها مقصر هستند.

به نظر شما تحریم ها تاثییر بر اقتصاد کشور داشته است؟
تحریم ها تنوع دارند،  بعضی تحریم ها از جانب سازمان ملل بر علیه کشور ما تحمیل شده که خیلی تاثیرگذار نبوده است.
اما تحریم هایی که جدیدا ایجاد شده از سوی آمریکا و شرکای غربی اش ایجاد شده و این دولت ها کشورهای مختلف را تحت فشارهای زیادی می گذارند تا با آمریکا و اروپا در بحث تحریم علیه ایران همسو شوند.
همانطور که از اول انقلاب توانسته ایم مقابل تحریم ها بایستیم و راهکارهایی را متناسب با توانمندی هایی که در حوزه های مختلف داریم به کار بگیریم، با کمک خداوند مسئولان کشور به دنبال این هستند با روشهای جدیدی با تحریم ها مقابله کنند.
اما طبیعی است که این تحریم ها بر اقتصاد کشور بی تاثیر نبوده است.
آیا تحریم ها در روابط بین المللی کشور تاثیر گذاشته است؟
جایگاه جمهوری اسلامی ایران از ابعاد سیاسی جایگاه خوبی به ویژه بین آحاد ملت ها دارد.
مردم کشورهای مختلف احساس می کنند یک ملت با هویت اسلامی تک و تنها در مقابل استکبار جهانی ایستاده و از این بابت مسئولان و مردم کشورهای مختلف این روحیه مردم ما را مورد ستایش قرار می دهند.
اما طبیعی است که این تحریم ها روابط ما را با برخی کشورهای اروپایی تحت تاثیر قرار داده اما با برخی کشورهای آزاده خواه دیگر روابط ما را قوت بخشیده و توازن لازم در ارتباطات بین المللی وجود دارد.

گرانی های اخیر دو تحلیل دارد که یکی سیاسی است و یکی بحث تحریم ها، نظر شما چیست؟
در اینکه ما بایستی به صورت همه جانبه به گرانی ها نگاه کنیم شکی نیست، تحریم ها بالاخره تاثیر خود را خواهد گذاشت.
حتما مافیای زر، زور و تزویر به دنبال آن هستند از موضوع گرانی به نفع اهداف خود استفاده کنند و به نظر بنده جریان انحرافی که افرادی با افکار انحرافی در آن وجود دارد نیز در گرانی ها مقصر هستند.

آیا فشارهایی که به سوریه وارد می شود در ادامه تحریم ها بر ایران است؟
اگر بیداری اسلامی در منطقه را مشاهده  و بررسی کنیم، متوجه می شویم که موازنه قدرت در جهان اسلام، خاورمیانه و شمال آفریقا علی رغم تلاشهای زیادی که از اول انقلاب نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران داشته است به نفع کشور ما تمام شده است.
ملت های آن مناطق الان شعارهایی می دهند و مطالباتی در عرصه بین الملل مطرح می کنند که سال ها قبل جمهوری اسلامی به دنبال آن بوده است.
لذا برای اینکه غرب بتواند کنترلی بر موج بیداری اسلامی داشته باشد بحث سوریه را راه انداخته است و یقینا مسائلی که در سوریه است مسائلی است که حتما نظام استکباری پشت صحنه آن است.
ضمن اینکه مردم سوریه هم مطالباتی از مسئولان کشورشان داشته اند و در آنجا می بایست اصلاحاتی صورت بگیرد.
خوشبختانه دولت سوریه اصلاحاتی را در راستای درخواست های مردمی انجام داده است.

برچسب ها:
دکتر زاهدی،گرانی ها،جریان انحرافی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان