وجود ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان ظرفیتی مهم است

  • شناسه خبر: 93477
وجود ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان ظرفیتی مهم است

قائم مقام مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: بهتر است با تشکیل مجمع قرآنی از این ظرفیت در راستای اعتلای فرهنگ دینی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه استفاده کرد.

خانه » آخرین اخبار » وجود ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان ظرفیتی مهم است

به گزارش خانه خشتی، مرتضی میقانی در جمع مسئولین و قاریان قرآن شهرستان رفسنجان اظهار داشت: از سال ۹۰ تا کنون موارد ترتیل خوانی در شبکه های مختلف ارزیابی می شود.

مرتضی میقانی افزود: در کرمان نیز جلسات مختلف ترتیل خوانی ارزیابی و به محضر رهبر معظم انقلاب فرستاده می شود.

وی بیان کرد: در استان کرمان استعدادهای قرآنی فراوان است و باید این چهره های ناشناخته را شناسایی و صوت آنها را برای بهره گیری در محافل مهم استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار دهیم.

میقانی اظهار کرد: در حوزه ترتیل در سال جدید بایستی یک نفر از نوجوانان استان کرمان در این راستا را شناسایی و به محضر رهبر انقلاب اسلامی معرفی کنیم.

وی این عزم جدی را یکی از برنامه های اصلی سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: از تمامی نوجوانان استان کرمان که در حوزه ترتیل فعالیت دارند می خواهیم که صوت خود را به سازمان بفرستند تا صحت قرائت را تأیید کنیم.

میقانی وجود ۱۰۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان را ظرفیتی مهم عنوان کرد و گفت: بهتر است با تشکیل مجمع قرآنی از این ظرفیت در راستای اعتلای فرهنگ دینی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه استفاده کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان