مدیر کل صدا  و سیمای استان کرمان در رفسنجان:

صدا و سیما یک تنه در برابر هجمه های رسانه ای ایستاده است

  • شناسه خبر: 93419
صدا و سیما یک تنه در برابر هجمه های رسانه ای ایستاده است

مدیر کل صدا  و سیمای استان کرمان گفت: صدا و سیما یک تنه در برابر تمام هجمه های رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی ، قران و اسلام ایستاده و مقابله می کند.

خانه » آخرین اخبار » صدا و سیما یک تنه در برابر هجمه های رسانه ای ایستاده است

به گزارش خانه خشتی، احمد علی رمضانی صبح امروز در جلسه هماهنگی محفل جمع خوانی قران کریم در رفسنجان اظهار داشت: صدا و سیما یک تنه در برابر تمام هجمه های رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی ، قران و اسلام ایستاده و مقابله می کند.

وی افزود: کرسی های تلاوت قران و اذان در راستای تعمیق معارف  در صدا و سیمای مرکز کرمان راه اندازی شد و هم اکنون اذان و تلاوت بصورت زنده از رادیوی کرمان پخش می شود.

علی رمضانی با بیان اینکه عزاداری در شهرستان بم تبدیل به یک برند بین المللی شده و این کار رسانه است تصریح کرد: شعار صدا و سیمای کرمان در سال جدید معرفی استان و شناساندن ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری این استان به کشور و جهان است.

وی به پخش مستند روستای تاریخی میمند از صدا وسیمای مرکز کرمان اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال بیش از ۴۰ درصد گردشگران استان افزایش یافته است که بخش عظیمی از آ به همت رسانه صورت گرفته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه بسیاری از احکام اسلام در جهت نمایش قدرت آن است تصریح کرد: نباید وسوسه موجب شود تا یک کار خیر به خاطر ریا شدن انجام نشود بلکه باید در ترویج یک امر خیر مشوق باشیم.

وی به ضوابط خاص صدا و سیمای استان برای پخش صدا و تصویر اشاره کرد و گفت: این ضوابط در بحث قران و اذان دو چندان است و بایستی به تایید شورای عالی قرآن تحت نظر دفتر مقام معظم رهبری(معظم له) برسد.

علی رمضانی به مراسم جمع خوانی قران کریم در ماه مبارک امسال در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: استفاده از قاریان شهرستانی مناسب تر است و قاریان قبل از ماه رمضان برای تست دادن مراجعه کنند تا ارزیابی های لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان رفسنجان می تواند به نام قران و فعالیتهای قرانی برند شود و باید در این راه هزینه شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان