منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

  • شناسه خبر: 93153
اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه برون رفت کشور اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: این واژه به معنای اقتصاد ریاضتی نمونه کرده شمالی نیست بلکه مربوز به کارهای مربوط به تولیدات داخلی، کشاورزی و منابع انسانی که در اختیار داریم است.

خانه » آخرین اخبار » اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

به گزارش خانه خشتی، احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء که صبح امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: شما بانوان حماسه افریدید و با حضور همیشگی خود اقتدار نظام را رقم زدید.

وی خاطر نشان کرد: هرچند از سوی مسائلی همچون سهمیه و امتیازات خانواده شهداء مطرح می شود اما حقیقت به گونه دیگری است و تلاش های شما خانواده در جای دیگر جبران خواهد شد.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و ضمن قدردانی از حضور مردم در این حماسه تصریح کرد: امیدوارم مسئولیت سنگینی که بر دوش بنده نهاده شده بتوانم پی از چهارسال بهترین کارنامه را داشته باشم.

وی افزود: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و پایبندی مردم با ولایت و رهبری است.

محمدی به شعار سال جدید با عنوان “اقتتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: امیدواریم تاخیری که در این امر بوده است با جدیت بیشتر شروع و برون رفتی در مسائل اقتصادی مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت کشور اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: این واژه به معنای اقتصاد ریاضتی نمونه کرده شمالی نیست بلکه مربوز به کارهای مربوط به تولیدات داخلی، کشاورزی و منابع انسانی که در اختیار داریم است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان