همسر شهید در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

تربیت فرزندانی نیکو بر دوش مادران اسلامی است

  • شناسه خبر: 93141
تربیت فرزندانی نیکو بر دوش مادران اسلامی است

همسر شهید زینلی گفت: تربیت فرزندان که اکنون جامعه انسانی در اثر فرهنگهای غلط اروپایی در خطر می باشد ،در دست مادران اسلامی خواهد بود .

خانه » آخرین اخبار » تربیت فرزندانی نیکو بر دوش مادران اسلامی است

به گزارش خانه خشتی، بتول لشکری نیا همسر شهید محمد زینلی یوسف آباد ، همسرش در مورخ ۸/۵/۶۲ در عملیات والفجر ۳منطقه عملیاتی مهران دهلران به شهادت نائل گردیده که بعد از یازده سال تعدادی از استخوانها ی جمجمه و دست و پای ایشان را برایش آوردند ، بعد از شهادت وی فعالیت مستمر در پایگاههای مقاومت منطقه نوق و کشکوئیه و رفسنجان و بسیج داشته و همچنین در بیمارستان نیز برای مجروحین جنگ سه ماهی بصورت افتخاری کار میکرده و در آموزش و پرورش شهر ستان رفسنجان نیز نزدیک به سه سال و نیم مشغول خدمت بوده است.

وی بعد از استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان ، همزمان با کار ادامه تحصیل داده ، دیپلم خود را کامل و بعد در مقطع کارشناسی رشته حقوق فارغ التحصیل شده است و برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی نیز از دانشگاه واحد بندرعباس فارغ التحصیل شد و هم اکنون در دانشگاه آزاد در حوزه امور دانشجویی پست نقل و انتقالات و مشمولین واحد ، اموراتباع خارجی و بعنوان مدیر شاهد و ایثار گر دانشگاه مشغول بکار شده است.

همسر شهید محمد زینلی یوسف آباد دارای یک فرزند دختر بنام مهدیه از شهید که در نه ماهگی پدر خود را از دست داده بعد از گذراندن تحصیــــلات پایه و کارشناسی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کامپیوتر می باشد .

بتول لشکری نیا در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی، ضمن تبریک ولادت بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) تصریح کرد: امیدوارم  همه زنان جهان اسلام او را الگو و سرمشق خود در زندگی قرار دهند، و توجهات خود را به مادر جهان اسلام روز بروز بیشتر نموده تا بتوانیم در پیشبرد اهداف اسلام و احکام اسلامی موفق باشیم .

وی افزود: بانویی که پیامبر اسلام او را ام ابیها ( مادرخود خواند) بانویی که خود معصوم بود و همسرش هم معصوم بود و فرزند پیامبر ی معصوم هم بود.

لشکری نیا با بیان اینکه امروزه زنان نیمی از پیکر جهان اسلام میباشند خاطر نشان کرد: تربیت فرزندان که اکنون جامعه انسانی در اثر فرهنگهای غلط اروپایی در خطر می باشد ،در دست مادران اسلامی خواهد بود .

وی بیان داشت:  از صدر اسلام تا کنون خونهای زیادی برای حفظ اسلام و عقاید اسلامی ریخته شده است ؛ پاسداری امر مهم در حفظ این خون ها می باشد برهمه زنان جمهوری اسلامی که مادرانی ایثار گر ،آنها که خود فرزندان خویش را از زیر قرآن عبور دادن و به جبهه ها فرستادن تا ایران را ایرانی سرافراز و سربلند در جها ن تعبیر نمایند ،ایرانی که هم اکنون اسوه و الگو برای دیگر کشورهای اسلامی از نظر علم وصنعت ،اقتصاد و معنویات  می باشد ،با چنین رهبریتی که زنان و مردان در کشورهای دیگر دعای خیر برای سلامتی و پایداری او میکنند ، همیشه باید یاد شهدا را زنده نگداریم و پیرو ولایت فقیه باشیم.

لشکری نیا ادامه داد: ما زنان توسط اسلام خود را شناختیم  اسلام بود که هویت ما را به ما شناساند ؛ در زمان جاهلیت دختران را پدرانشان و جد پدریشان زنده به کور می کردند اسلام به ما زنان زندگی و هویت بخشید پس باید  تا توان دارم برای حفظ ارزشهای اسلام تلاش و کوشش نمائیم.

وی یادآور شد: از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره ) به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س ) این روز را روز زن و مادر نامیدند ،زنی که افتخارخاندان  وحی است و چون خورشیدی برتمام جهان اسلام می درخشد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خادم.الشهدا

    سلام و درود بر چنین شیرزنی که علیرغم همه اذیت ها و آزارها و مسایل بیمارگونه سیاسی در اجتماع ومحل کارهمیشه در مسیر ولایت فقیه ثابت قدم بوده و بامخالفان ولایت سازش ناپذیر است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان