فعالیت مستمر راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز ۹۵

  • شناسه خبر: 93078
فعالیت مستمر راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز ۹۵

مسئول اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: فعالیت مستمر راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۴ شروع و تاپایان تعطیلات ادامه دارد و تا کنون فعالیت های از جمله اصلاح ، جمع آوری ، نصب وشستشوی بیش از ۳۰۰۰ تابلوی ایمنی و اطلاعاتی صورت گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » فعالیت مستمر راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز ۹۵

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، علی عباسی پور رییس این اداره اعلام کرد: در ابتدای تعطیلات نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به اتفاق معاونت راهداری  از محورهای بزرگراهی و اصلی شهرستان بازدید و آمادگی این اداره در ارتباط با استقبال ازمسافران نوروز را رصد کرد.

 به گفته عباسی پور بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ارتقا سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان و حضور به موقع و سریع راهداران در فعالیت های راهداری را از مهمترین وظایف همکاران خود عنوان کرد و اظهار داشت: ۵۹ اکیپ راهداری در شمال استان کرمان در قالب۲۲۸ نفر نیروی  راهداری تاپایان تعطیلات نوروزی بصورت شبانه روز در جاده ها مشغول انجام وظیفه هستند.

عباسی پور افزود: فعالیت راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۴ شروع و تاپایان تعطیلات ادامه دارد و تا کنون فعالیت های اصلاح ، جمع آوری ، نصب وشستشوی بیش از ۳۰۰۰ تابلوی ایمنی و اطلاعاتی ، نصب وسایل ایمنی نظیر بشکه ضربه گیر در مسیر گاردریل ها، نصب چشم گربه ای درقوس راست گرد کمربندی منتهی به میدان خاتم  به توصیه مدیرکل راه وشهرسازی و ۳ مورد پاکسازی محور و هدایت و کنترل ترافیک ناشی از تصادفات در حوزه رفسنجان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به منظور آگاهی بخشی ویژه به مسافران نوروزی تعداد ۵۴ بنر با شعار رعایت مسائل در حین رانندگی در محورهای بزرگراهی و اصلی شهرستان نیز نصب گردیده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زهره

    تشکر میکنیم از همگان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان