کاهش ۱۵ درصدی مصدومیت تصادفات رفسنجان در نوروز امسال

  • شناسه خبر: 93062
کاهش ۱۵ درصدی مصدومیت تصادفات رفسنجان در نوروز امسال

ریس پلیس راه شهرستان رفسنجان گفت:‌ در ده روز ابتدای نوروز امسال بیش از ۱۸ مورد تصادف برون شهری در محور های اصلی رفسنجان رخ داد که میزان مصدومیت و جرحی در این تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.

خانه » آخرین اخبار » کاهش ۱۵ درصدی مصدومیت تصادفات رفسنجان در نوروز امسال

ستوان یکم وحید پورموسی در گفت و گو با خانه خشتی افزود: بیش از ۱۸ مورد تصادف در محور های اصلی شهرستان از جمله محور های کرمان- رفسنجان و رفسنجان – زرند در ده روز اول امسال رخ داد که ۱۲ مورد جرحی و مصدوم داشتیم.
وی تصریح کرد:‌ این میزان جرحی و مصدومیت در تصادفات امسال کاهش ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
پورموسی خاطرنشان کرد:‌ علت این تصادفات بیشتر خواب آلودگی و خستگی بوده است.
وی توصیه کرد: افراد که به گردش می روند هر دو ساعت رانندگی به اندازه ۱۵ دقیقه را در محلی به استراحت بپردازند تا مشکلی به وجود نیاید و سالم به مقصد برسند.
همچنین خبرنگار خانه خشتی در رابطه با تصادفات  درون شهری با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان مصاحبه کرده است که وی در این زمینه اعلام کرد در ده روز اول امسال تصادفات در درون شهر رفسنجان بروز کرد ولی خوشبختانه فوتی نداشتیم.
سرهنگ نصرالله عباسی اظهار کرد:‌ در تصادفات درون شهری جرحی و مصدوم داشتیم و میزان مصدومیت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ده درصد کاهش یافته است.
وی رعایت نکات ایمنی خودرو و نکات راهنمایی و رانندگی را شرط رسیدن سالم مسافران به مقصد دانست و افزود:‌ رانندگان در طول سفر احساس مسولیت حفاظت جان سرنشینان را داشته باشند و با این احساس رانندگی متعادل داشته باشند تا از بروز تصادف و ایجاد خسارت های جانی و مالی جلوگیری شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان