تا به امروز

۲۶ هزار میهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری رفسنجان بازدید کردند

  • شناسه خبر: 92992
۲۶ هزار میهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری رفسنجان بازدید کردند

حمید ملانوری در حاشیه بازدید از خانه حاج آقا علی از بازدید ۲۶ هزار میهمان نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه های گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی شهرستان رفسنجان خبر داد

خانه » آخرین اخبار » ۲۶ هزار میهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری رفسنجان بازدید کردند

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در حاشیه بازدید از خانه حاج آقا علی در جمع خبرنگاران از بازدید ۲۶ هزار میهمان نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه های گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی شهرستان رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: در ابتدای نوروز ۹۵ تا به امروز ۷ هزار میهمان نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان نیز اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه  بیش از ۱۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مجموعه خانه حاج آقا علی بزرگترین خانه خشتی ایران بازدید کردند تصریح کرد: حضور میهمانان نوروزی دراین مکان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است .

ملانوری خاطر نشان کرد: شهرستان رفسنجان آماده استقبال از میهمانان  نوروزی است و پتانسیل های خوبی در شهرستان برای این امر وجود دارد.

وی به اماکن تاریخی و مذهبی و جاذبه های گردشگری و طبیعی شهرستان از جمله حرم متبرک امامزادگان، خانه حاج آقا علی، دره راگه، دره جوز و دره در، روستای اودرج و … اشاره کرد و گفت: بخش ها و سازمان های مختلف از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری ها و دهیاری ها، میراث فرهنگی و سایر ادارت فرهنگی و اموزشی آماده بهترین استقبال از میهمانان نوروزی شهرستان هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان