مرسی سه‌شنبه نخست‌وزیر مصر را معرفی می‌‌کند

  • شناسه خبر: 9298
مرسی سه‌شنبه نخست‌وزیر مصر را معرفی می‌‌کند

خانه خشتی: سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که محمد مرسی بعد از بازگشت از سفر دو روزه خود به اتیوپی نخست ‌وزیر جدید مصر را معرفی می‌ کند. خانه خشتی به نقل از فارس، یاسر علی، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که محمد مرسی، رئیس ‌جمهوری منتخب مصر، روز سه‌شنبه و به […]

خانه » آخرین اخبار » مرسی سه‌شنبه نخست‌وزیر مصر را معرفی می‌‌کند

خانه خشتی: سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که محمد مرسی بعد از بازگشت از سفر دو روزه خود به اتیوپی نخست ‌وزیر جدید مصر را معرفی می‌ کند.

خانه خشتی به نقل از فارس، یاسر علی، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که محمد مرسی، رئیس ‌جمهوری منتخب مصر، روز سه‌شنبه و به محض بازگشت از سفر دو روزه خود به اتیوپی نخست ‌وزیر مصر را معرفی خواهد کرد.

رئیس جمهوری مصر برای شرکت در نشست سران آفریقا به آدیس‌آبابا، پایتخت سفر کرده و قرار است سه‌شنبه به قاهره باز گردد.

یاسر علی با حضور در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اسامی اعلام شده در رسانه‌ها برای تصدی پست نخست ‌وزیری دولت جدید مصر هیچ‌یک صحت ندشته و تنها پیش‌بینی روزنامه‌نگاران است.

یاسر علی درباره دیدار هیلاری کلینتون با رئیس شورای عالی نظامی مصر گفت: دیدار وزیر خارجه آمریکا با “محمد حسین طنطاوی” مداخله آمریکا در امور داخلی مصر نیست.

وی افزود: این دیدار در راستای تحقق دموکراسی در مصر و انتقال قدرت از شورای نظامی به نخستین رئیس‌ جمهوری غیرنظامی کشور صورت می‌گیرد.

سخنگوی رئیس جمهوری مصر درباره دستور مرسی برای آزادی ۲۵۰۰ زندانی سیاسی مصر اعلام کرد: کمیته حقوقی که به بررسی اوضاع زندانیان و احکام‌ صادر شده علیه آنها می‌پردازد تا پایان هفته جاری به تحقیقات خود پایان می‌دهد.

وی تاکید کرد: تمام زندانیانی که مرتکب جرم خاصی نشده‌ باشند، آزاد می‌شوند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان