بهره مندی بیش از ۱۳۰۰ مسافر در رفسنجان از خدمات هلال احمر

  • شناسه خبر: 92961
بهره مندی بیش از ۱۳۰۰ مسافر در رفسنجان از خدمات هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: از ابتدای شروع طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزیُ تا کنون بیش از یکهزار و ۳۰۰ مسافر از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

خانه » آخرین اخبار » بهره مندی بیش از ۱۳۰۰ مسافر در رفسنجان از خدمات هلال احمر

حسن نامجو در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی افزود: این طرح از ۲۶ اسفند ۹۴ در رفسنجان شروع شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این طرح توسط اعضای جمعیت هلال احمر در میدان خاتم الانبیا رفسنجان در ابتدای ورودی انار به رفسنجان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این محل ۴ چادر خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی شامل چادر دوستدار کودک – چادر سلامت – چادر راهنمای مسافر و خیمه نماز برپا شده است.

نامجو با بیان اینکه از شروع این طرح تا کنون بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر با مراجعه به چادر راهنمای مسافر از خدمات این چادر بهره مند شدند بیان کرد: همچنین بیش از ۱۰۰ نفر با مراجعه به چاد رسلامت به طور رایگان ویزیت شدند و تست قند و فشار خون و بیماری های دیگر از آنها گرفته شد.

وی گفت: همچنین با مراجعه والدین به خیمه نماز همزمان فرزندان و کودکانشان در قالب بیش از ۴۰ کودک به چادر دوستدار کودک مراجعه و با نقاشی و بازی های متنوع سرگرم شدند.

نامجو خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از یکهزار و ۴۰۰ برگ تبلیغاتی- ۴۰۰ عدد سی دی رفسنجان شناسی – ۴۰۰ نقشه استان و ۸۰۰ نقشه شهرستان رفسنجان و جاذبه های گردشگری آن بین مسافران توزیع شد.

ریس جمعیت هلال احمر رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰۰ دفترچه پیام هلال احمر و دفترچه راهنمای سلامت مسافر بین مسافران توزیع شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان