امام جمعه رفسنجان:

با توجه به واحدهای تولیدی میلیون ها شغل ایجاد می شود

  • شناسه خبر: 92958
با توجه به واحدهای تولیدی میلیون ها شغل ایجاد می شود

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه به صنایع کوچک باید به طور ویژه نگاه شود بیان کرد: حضرت امام خامنه ای در این بیاناتشان گفتند بهره وری از انرژی به طور عام و خاص باید در کشورمان صورت گیرد لذا با فعال کردن ۶۰ تا ۷۰ درصد واحدهای تولیدی میلیون ها شغل در کشور ایجاد می شود.

خانه » آخرین اخبار » با توجه به واحدهای تولیدی میلیون ها شغل ایجاد می شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان افزود: اولویت تولید در کشور ایران باید حول محور اقتصاد مقاومتی باشد و همه مردم و دولت باید مسایل مربوط به تولید، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، تحرک و مقابله با رکود را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۶ انتخابات ریاست جمهوری را داریم و دولت نباید مهمترین مسئله مردم که اقتصاد است را به حاشیه براند ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی مردم و دولت باید به آن ایمان و اعتقاد راسخ داشته باشند و دولت باید در این راستا اقدام صداقت گونه داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان به بیانات مهمی که رهبر انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال جدید در حرم رضوی عنوان کردند اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند فعالیت ها و زنجیره های اقتصادی مزیت دار شناسایی شوند تا در رشد و توسعه کشور به کار گرفته شوند و تولید داخلی را زنده کنیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطب های نماز جمعه رفسنجان افزود: رهبر انقلاب اسلامی ایران امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به این اقتصاد مقاومتی است لذا  مشکلات اقتصادی کشور با عمل به این شعار حل می شود.

وی افزود: باید  مراقب خارجی ها باشیم تا خارجی ها  تولید داخلی را تضعیف نکنند و از آنجایی که آمریکایی ها به برجام عمل نکردند لذا پولهایی که وارد کشور می شوند باید در راههای صحیح صرف شود.

رمضانی پور خاطرنشان کرد:‌ رهبرمعظم انقلاب بیان کردند بحث مهم اقتصاد کشور باید احیا شود و از سرمایه گذاری های گذشته نیز نباید غافل شد در همه معاملات خارجی شرط انتخاب فناوری را داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر انقلاب تاکید به مبارزه با امر قاچاق و ویژه خواری داشتند و گفتند ریشه فقر از زمان رحلت امام خمینی(ره) در کشور اتفاق افتاده و متهم نفتی کار دولت های قبل بوده و امروز اگر دستگاه قضایی با این امر برخورد نکرده بود چه بسا فساد بیشتری دامن مردم را می گرفت.

رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش به میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز ۱۱ فروردین امسال اشاره کرد و افزود: این روز به روز زن و بزرگداشت مقام مادر نام گرفته است و عظمت زنان و مادران جامعه ایران اسلامی را می رساند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می فرمایند در مسئله زن ما از خلق طلبکاریم نه خلق از ما, امروز یکی از عوامل نقض حقوق بشر که ما ایرانیان را متهم می کند به نقض حقوق بشر این است که ما به زنان آزادی نمی دهیم.

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار کرد: آزادی زن در حجاب و پوشش  است مسلما دولتمردان ما باید مراقب زنانی باشند که از خارج از کشور به هر بهانه ای از جمله سرمایه گذاری و یا دیپلماتی به ایران سفر می کنند.

وی  عنوان کرد:‌ در داخل نباید برخی به دنبال برآورده ساختن خواسته های دشمن باشند و مسولان نباید اجازه دهند اصل نظام زیر سوال رود.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور گفت: در سال جدید پیرامون سبک زندگی فاطمی مسائلی را مطرح خواهیم کرد، نخستین جلوه‌های رفتاری آن حضرت ایمان و خدامحوری بود و معادباوری، عصمت و پاکدامنی حضرت زهرا نیز از دیگر جلوه‌ای رفتاری ایشان بود.

امام‌ جمعه رفسنجان با قدردانی از نیروی انتظامی و پلیس راهور برای ایجاد نظم و امنیت در شهر و جاده‌ها تصریح کرد: تلفات تاکنون نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان