امنیت موجود در جامعه را مدیون شهدا هستیم

  • شناسه خبر: 92855
امنیت موجود در جامعه را مدیون شهدا هستیم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در دیدار با خانواده سرباز شهید “عباس محبوبی” گفت: امنیت موجود درجامعه را مدیون شهدا هستیم.

خانه » آخرین اخبار » امنیت موجود در جامعه را مدیون شهدا هستیم

به گزارش خانه خشتی ، با فرارسیدن سال نو به منظور تجلیل از مقام شهدا و شادی و قوت قلب خانواده های معظم آن ها،‌ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان سرگرد “رضا خلیلی نژاد” به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و هیئت همراه با خانواده سرباز شهید “عباس محبوبی دیدار کردند.

NJA_4289

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در این دیدار بیان داشت: سرکشی به خانواده شهدا قوت قلبی برای این خانواده ها است، و ما باید قدر دان آن ها باشیم چرا که خانواده شهدا سهم زیادی در ایجاد امنیت شهرمان دارند.

NJA_4291

سرگرد خلیلی نژاد ضمن عرض تبریک سال نو به مادر شهید، گفت: به برکت خون همین شهدا است که ما امروز در شهرمان از امنیت، آرامش و عزت برخورداریم و هر چه داریم از برکت خون پاک همین شهدایی است که در دامان شیر زنانی مانند شما تقدیم انقلاب شدند.

NJA_4309

این مقام انتظامی افزود: امنیت موجود در جامعه را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهداء می دانیم و وارثان اصلی این نظام خانواده های معظم شهدا هستند.

وی در پایان به منظور ارج نهادن به مقام والای شهداء با اهدا لوح تقدیر از خانواده آن شهید معظم تقدیر کرد.

NJA_4310

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان