ملاقات نوروزی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با شهردار / عکس

  • شناسه خبر: 92822
ملاقات نوروزی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با شهردار / عکس

صبح امروز جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان به همراه جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با شهردار دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » ملاقات نوروزی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با شهردار / عکس

به گزارش خانه خشتی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان به همراه جمعی از کارکنان نیروی انتظامی دردیداربا شهردارشهرستان رفسنجان،علی اکبرپورمحمدی براهمیت کار و نقش مؤثر نیروی انتظامی شهرستان درایجادنظم وامنیت تأکید کرد.

NJA_4115

سرگرد خلیلی نژادافزود:درسال«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است ونیروی انتظامی و شهرداری میتوانند درکناریکدیگربه عنوان دوبازوی مؤثربرای ارتقاءسطح خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد امنیت برای برپایی کارخانجات و حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان در اولویت باشد که الحمدالله شهرستان رفسنجان در بعد امنیت رتبه اول را در استان دارد که این در بحث اقتصاد خود یک امتیاز عالی محسوب می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری بانیروی انتظامی درحوزههای متعدد ارتباط نزدیکی دارد که امیدواریم این ارتباط بیش ازپیش در راستای حقوق شهروندان تقویت شود.

NJA_4132

این مقام انتظامی با اشاره به مباحث مرتبط بانظم وامنیت شهری وآموزشهای اجتماعی گفت: نیروی انتظامی وشهرداری شهرستان رفسنجان درحوزههای سدمعبر، گشت ساختمانی درمناطق مختلف شهر، اجرای احکام قضایی وآرای تخریب کمیسیون ماده۱۰۰، نصب علائم و وسایل موردنیاز جهت رعایت اصول ترافیکی وراهنمایی و رانندگی با نیروی انتظامی وپلیس راهورارتباط وهمکاری نزدیکی دارند.

شهردار شهرستان رفسنجان در ادامه افزود: برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد شغل پایدار نیاز به وجود امنیت پایدار است که با همّت کارکنان نیروی انتظامی این امنیت در شهرستان وجود دارد و در جذب سرمایه بسیار به ما کمک کرده است.

پورمحمدی تصریح کرد: با وجود اینکه اتباع بیگانه بسیار زیادی در این شهرستان وجود دارد، اما اقتدار پلیس امنیت بسیار خوبی را فراهم کرده و رفسنجان را در بین شهرهای امن استان قرار داده است و راستای تقویت نیروی انتظامی، شهرداری از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با تدابیر پلیس شب چهارشنبه پایان سال گذشته بدون حادثه در این شهرستان سپری شد و اکنون که در ایام نوروز به سر می بریم، همکاری نزدیک شهرداری و نیروی انتظامی امنیت و رفاه بسیار خوبی را برای مسافران نوروزی به ارمغان آورده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عباسی

    درود بر نیروی انتظامی که همدلی و همزبانی را با عمل نشان می دهد و این تعاملات را باید به فال نیک گرفت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان