امام جمعه شهرستان رفسنجان تأکید کرد

فرمایش رهبر در نامگذاری سال را نصب العین قرار دهیم و از شعار خارج کنیم

  • شناسه خبر: 92640
فرمایش رهبر در نامگذاری سال را نصب العین قرار دهیم و از شعار خارج کنیم

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: شایسته است در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فرمایش رهبر را نصب العین قرار دهیم.

خانه » آخرین اخبار » فرمایش رهبر در نامگذاری سال را نصب العین قرار دهیم و از شعار خارج کنیم

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن تبریک سال ۱۳۹۵ به همه ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و مردم شریف و ولایی و انقلابی رفسنجان، برای همه افراد مخصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز که آینده این نظام و مرز و بوم هستند، آرزوی توفیق رشد و بالندگی همراه با تهذیب و تزکیه نفس و پیروی از ولایت مطلقه فقیه کرد و گفت: مسلماً این سال که آغاز و پایانش با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) مصادف شده، از میمنت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر مسئله اقتصادی در سال های اخیر، حل مسائل اقتصادی را در ایجاد استقلال و جلوگیری از ضربه و طمع به نظام بیان کرد و افزود: شایسته است در این راستا فرمایش رهبر را نصب العین قرار دهیم و از شعار خارج کنیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان خواستار تنظیم بودجه مملکت توسط دولتمردان منهای نفت و بدون اتکا به نفت و تقدیم لایحه آن به مجلس شد و افزد: مجلسی ها باید چاره اندیشی کنند تا اقتصاد مقاومتی در جامعه پیاده شود و دولت، مجلس، دستگاه قضا، نهادهای مرتبط و نیروهای نظامی و انتظامی در این راستا جانانه ورود کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با تأکید بر اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری، برای تحقق آن توسط مردم ابراز امیدواری کرد و با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین اقتصاد مقاومتی، افزود: ان شاالله همه رسانه ها در سراسر کشور و شهرستان این مهم را در سایه وحدت و همدلی تحقق یابد.

گفت و گو: بهناز شریفی

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بهار فاطمی خانه خشتی رفسنجان سال 95
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دوست

    ما باید تمام فرمایشات رهبر رو نصب العین قرار دهیم یکیش همین که پشت تریوون نماز جمعه عفت کلام حفظ بشه و صراحتا از هیچ حذب و جناهی حمایت نشه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان