پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

روشندل رفسنجانی که عمرش را برای مدیحه سرای امام صادق(ع) می گذراند

به گزارش خانه خشتی، کربلایی رضا غلامرضا زاده فیض آبادی در سال ۱۳۶۱ هجری شمسی در روستای فیض آباد نوق رفسنجان نابینا به دنیا آمد. 

از اول ابتدایی تا دیپلم  نحصیلاتش را در مدرسه استثنایی شهرستان رفسنجان  گذراند و مدرک کارشناسی الهیات علوم قرآنی حدیث را از دانشگاه شهید باهنر کرمان اخذ کرد.

از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۹۳ همه سال در رشته قرائت و ترتیل قرآن و رشته های اذان و احکام صاحب عناوین زیادی شده است و همچنین در سال ۱۳۹۰ در کنگره بزرگ علمی امام صادق علیه السلام کشوری در شهر کرد عنوان مدیحه سرای برتر را کسب نمودند.

ایشان با یاری خداوند توانسته است در زمینه مداحی  ۸سبک بسازد . سبکهای مداحی ایشان بنامهای اهل بیت امام علی ، امام حسن، امام حسین، امام سجاد، امام صادق، امام کاظم ، امام رضا وامام زمان علیهم السلام نام گذاری شده اند.

هم اکنون امام جماعت روستای فیض آباد نوق  رفسنجان می باشند   با اینکه نابینا است به قصد اقامه  جماعت سحرها پس از طی چندین کوچه به تنهایی خودشان را به مسجد میرساند. از آنجایی نامبرده خادم معنوی امام صادق علیه السلام و مبلغ کاروان صادقیه رفسنجان می باشد در تمام جلسات  ذکر توسلش با صلوات خاصه امام صادق علیه السلام شروع و با توسل به آن حضرت ختم می نماید. در جمع دوستان به بلبل صادقیه مشهور می باشد.

خروج از نسخه موبایل