پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

برگزاری جشن پایان دوره حفظ موضوعی خردسالان موسسه جامعه القران کریم نوق

به گزارش خانه خشتی، جشن پایان دوره حفظ موضوعی آیات قران کریم به روش اشاره خردسالان موسسه جامعه القران کریم و اهل البیت (ع) نوق (مهدی آباد، فیض آباد و شهر صفائیه) در امامزاده سید جلال الدین اشرف برگزار گردید.

این مراسم با حضور مدیرمسئول شعبه های مذکور، قرآن آموزان خردسال و مادران و مربیان این شعبه ها با برنامه های ایراد خطابه توسط یکی ازنونهالان خردسال بنام زهراتقیزاده، شعرخوانی توسط خردسالان ،سخنرانی حجت الاسلام نائدی در زمینه اهمیت آموزش قرآن در سنین خردسالی ،اهدا پایان نامه جوایز و پذیرایی به پایان رسید.

محبی مدیر مسئول این جامعه القران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خردسالان ۴ تا ۵ و نیم سال در این موسسه بعد از گذراندن یک دوره ۴ ماه و نیم درقالب ۳ کتاب ۵۴ آیه موضوعی را به مقتضای سنشان در قالب داستان شعر و قصه و اشاره حفظ کردند و بامعنی و مفهوم آن اشنا شدند و بعد از پایان دوره و آشنایی پیش زمینه ای و مفهومی با آیات قران کریم و دریافت پایان نامه حفظ موضوعی اشاره وارد سطح آموزش حروف میشوند.

همچنین از دفترامام جمعه شهرصفاییه و خیرین این شهر از جمله حاج محمد تقیزاده، خانواده شهید حسنی نژاد ،خانم انیس اسماعیلی ، علی مرتضوی، احمدمتین، حاجیه ملیحه فرحبخش وحسین احمدی که با اهدا زمین،خانه و سایر امکانات ما را در ترویج  فرهنگ قرانی یاری مساعدت میدهند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

خروج از نسخه موبایل