دکتر آذین: آقای رئیس‌جمهور به جای شکستن سکوت گرانی را حل کنید

  • شناسه خبر: 9234
دکتر آذین: آقای رئیس‌جمهور به جای شکستن سکوت گرانی را حل کنید

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس،با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور هنگام بروز مشکلاتی چون گرانی و اختلاس، می‌گوید که مسائل به دولت مربوط نیست و روزی افشاگری خواهم کرد، گفت: رئیس‌جمهور سکوت خود را هم بشکند، حرفی برای گفتن ندارد. “خانه خشتی” به نقل از خانه ملت:حسین آذین ، […]

خانه » آخرین اخبار » دکتر آذین: آقای رئیس‌جمهور به جای شکستن سکوت گرانی را حل کنید

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس،با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور هنگام بروز مشکلاتی چون گرانی و اختلاس، می‌گوید که مسائل به دولت مربوط نیست و روزی افشاگری خواهم کرد، گفت: رئیس‌جمهور سکوت خود را هم بشکند، حرفی برای گفتن ندارد.

“خانه خشتی” به نقل از خانه ملت:حسین آذین ، “شکستن سکوت رئیس جمهوری “را یک حربه برای فرار از بعضی سوء مدیریت‌ها در حوزه اجرایی خواند و با اشاره به چاپ این مطلب در روزنامه ایران، گفت: رئیس جمهور نباید سکوت کند.

سکوت رئیس جمهوری امری بی‌معنا است

نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس قوه مجریه نباید سکوت کند و اگر چیزی می‌داند باید آن را اعلام کند، افزود: سکوت رئیس جمهوری امری بی‌معنا است.

وی، با بیان اینکه احمدی‌نژاد می‌تواند برای شکستن سکوت خود از رهبری معظم انقلاب کسب اجازه کند و بعد مسائل را بر زبان بیاورد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد وی حرفی برای گفتن ندارد و با تبلیغ روی مواضع شعاری خود تنها می خواهد به اهدافش برسد.

دولت بحران سوء مدیریت‌ها را با شعار حل می‌کند

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با طرح این سوال که چرا رئیس جمهوری هنگام بروز مشکلاتی چون گرانی و اختلاس، می‌گوید که مسائل به دولت مربوط نیست و روزی افشاگری خواهم کرد، گفت: دولت بحران سوء مدیریت‌ها را با شعارها اگر سکوتم را بشکنم حل می‌کند.

آذین، با بیان اینکه به مدیریت برخی افراد در دولت انتقادات زیادی وارد است، توضیح داد: برخی افراد که از سوی خود رئیس جمهور منصوب شده‌اند، مدیریت اشکال داری را درسیستم اجرایی به وجود آورده‌اند که نارضایتی مردم را در پی داشته است.

کسی حاشیه امنی ندارد

وی مردم را ولی نعمت کشور دانست و با بیان‌اینکه پنهان‌کاری تنها زمانی لازم است که موضوعات مطرح شده به مصلحت کشور نباشد، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسی حاشیه امنی ندارد و نام مجرمان در هر مقامی باید اعلام شود.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه جنجال آفرینی مسئولان در کشور به مصحلت نظام نیست و دولت باید شفاف عمل کند، گفت: رئیس جمهور نباید برای فرافکنی سوء مدیریت‌ها در حوزه اجرا، مردم سرگرم شعارهای حاشیه‌ای کند.

روزنامه ایران دوشنبه (۱۹ تیر) در یادداشتی  با عنوان “سکوتی که اگر بشکند” نوشت: در همیشه روی یک پاشنه نمی گردد و معادله معکوس می‌شود اگر احمدی نژاد سکوت خود را بشکند./

برچسب ها:
حسین آذین، نماینده رفسنجان، شکستن سکوت، احمدی نژاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان