در هفته سی ام لیگ دسته اول؛

توقف مس رفسنجان مقابل شهرداری اردبیل

  • شناسه خبر: 92325
توقف مس رفسنجان مقابل شهرداری اردبیل

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل مهمان خود شهرداری اردبیل با تساوی متوقف شد.

خانه » آخرین اخبار » توقف مس رفسنجان مقابل شهرداری اردبیل

به گزارش خانه خشتی، در این دیدار که در ورزشگاه شهدای صنعت مس و به قضاوت عباس راکی برگزار شد دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی دو بر دو دست یافتند. جواد رمضانی در دقیقه ۹ و بهرام رشید فرخی در دقیقه ۶۳ برای مس و رضا معقولی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی و مرتضی حیدری در دقیقه ۷۸ برای شهرداری در این دیدار موفق به گلزنی شدند.در این دیدار و در دقیقه ۹۰ نیز داور بازی گل مس رفسنجان را مردود اعلام کرد. رفسنجانی ها با کسب این یک امتیاز ۴۳ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه هفتم جدول را حفظ نمودند.

همچنین دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان در ورزشگاه اختصاصی گل گهر نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در این دیدار که اولین دیدار رسمی تاریخ دو تیم در سیرجان بود، ابتدا سعید دقیقی در دقیقه ۳۷ مس کرمان را پیش انداخت اما در ادامه و در نیمه دوم آرمان اکوان بازیکن آماده این روزهای گل گهر در دقیقه ۸۴ کار را به تساوی کشاند تا در نهایت جدال جذاب و دیدنی دو تیم در دربی استان با تساوی به پایان برسد.همچنین اسلاویک سوکسیان مربی دروازه بانهای مس در این دیدار به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج شد.سیرجانی ها به لطف این یک امتیاز ۳۵ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه سیزدهم جدول را حفظ نمودند.مس کرمان نیز با ۴۷ امتیاز به رتبه پنجم جدول سقوط کرد.

در هفته سی و یکم این رقابتها دوشنبه نهم فروردین ماه و از ساعت ۱۵:۱۵ مس رفسنجان در رشت به مصاف داماش خواهد رفت و گل گهر سیرجان نیز در  اردبیل مهمان شهرداری این شهر خواهد بود.همچنین مس کرمان نیز از ساعت ۱۵:۳۰ میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان