ادعای رئیس سازمان جاسوسی انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران

  • شناسه خبر: 9207
ادعای رئیس سازمان جاسوسی انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران

خانه خشتی: رئیس دستگاه اطلاعات خارجی و جاسوسی انگلیس در یک سخنرانی عمومی و بی سابقه ادعا کرد که عملیات‌های این سازمان موجب شده دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای به تاخیر افتد. خانه خشتی به نقل از فارس:جان ساورز، رئیس سازمان جاسوسی انگلیس (ام آی ۶) ادعا کرد که عوامل این سرویس اطلاعاتی توانسته اند […]

خانه » آخرین اخبار » ادعای رئیس سازمان جاسوسی انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران

خانه خشتی: رئیس دستگاه اطلاعات خارجی و جاسوسی انگلیس در یک سخنرانی عمومی و بی سابقه ادعا کرد که عملیات‌های این سازمان موجب شده دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای به تاخیر افتد.

خانه خشتی به نقل از فارس:جان ساورز، رئیس سازمان جاسوسی انگلیس (ام آی ۶) ادعا کرد که عوامل این سرویس اطلاعاتی توانسته اند برنامه‌ی ایران برای دسترسی به سلاح هسته‌ای را دو سال به تاخیر بیندازند.

با این‌حال، رئیس سازمان جاسوسی انگلیس مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران تا دو سال دیگر خواهد توانست به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

جان ساورز که در ماه مارس در مقابل کابینه سخنرانی محرمانه ای در مورد رشد نظامی ایران ایراد کرده بود برای اولین بار است که دیدگاه‌های خود را به عمومی مطرح می‌کند.

وی اظهار داشت: زمان آن رسیده است که اسرائیل یا آمریکا تصمیم بگیرند چگونه به ایران حمله نظامی کنند.

ساورز در ادامه ادعاهایش گفت: ایران مصمم است که در مسیر سلاح‌های هسته ای و دستیابی به تکنولوژی مورد نیاز آن گام بردارد.

وی ادعا کرد که درصورت نبود عملیات‌های MI6 جامعه بین المللی در سال ۲۰۰۸ با یک ایران هسته ای مواجه بود اما ما توانستیم آن را تا سال ۲۰۱۴ به تاخیر بیندازیم.

براساس این گزارش، جان ساورز همچنین گفت که برای هر نخست‌وزیری در اسرائیل یا برای هر رئیس جمهوری در آمریکا، بسیار سخت است که ایران مسلح به سلاح هسته‌ای را بپذیرند.

تلگراف نوشت: ایران چندین بار موساد، سیا و MI6 را متهم به اقدامات جاسوسی علیه دانشمندان هسته ای ایران و ترور آنها کرده است.

سازمان جاسوسی انگلیس و آمریکا این اتهامات را رد کردند اما سازمان موساد در مورد آن سکوت کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان