قیمت نفت ایران در نیمه نخست ۲۰۱۲ به ۱۱۱.۴۱ دلار رسید

  • شناسه خبر: 9204
قیمت نفت ایران در نیمه نخست ۲۰۱۲ به ۱۱۱.۴۱ دلار رسید

خانه خشتی: اوپک اعلام کرد متوسط قیمت نفت سنگین ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی با افزایش ۶ دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۱۱.۴۱ دلار در هر بشکه رسید. خانه خشتی به نقل از فارس، به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از گزارش ماهانه اوپک متوسط قیمت سبد […]

خانه » آخرین اخبار » قیمت نفت ایران در نیمه نخست ۲۰۱۲ به ۱۱۱.۴۱ دلار رسید

خانه خشتی: اوپک اعلام کرد متوسط قیمت نفت سنگین ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی با افزایش ۶ دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۱۱.۴۱ دلار در هر بشکه رسید.

خانه خشتی به نقل از فارس، به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از گزارش ماهانه اوپک متوسط قیمت سبد نفتی این سازمان در نیمه نخست ۲۰۱۲ به ۱۱۲.۰۵ دلار در هر بشکه رسیده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشته است. متوسط قیمت نفت اوپک در نیمه نخست ۲۰۱۱ به ۱۰۶.۷۲ دلار در هر بشکه رسیده بود.

بر اساس این گزارش متوسط قیمت نفت سنگین ایران در نیمه نخست ۲۰۱۲ نیز به ۱۱۱.۴۱ دلار در هر بشکه رسیده است که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۶ درصد و حدود ۶ دلار افزایش داشته است.

به دنبال تشدید بحران اقتصادی در اروپا قیمت جهانی نفت در ماه ژوئن امسال با کاهش قابل توجهی مواجه شده است. قیمت سبد نفتی اوپک در این ماه ۱۴.۰۹ دلار و قیمت نفت سنگین ایران ۱۳.۹۷ دلار در هر بشکه نسبت به ماه قبل از آن کاهش یافته است. متوسط هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه ژوئن به ۹۶.۴۴ دلار رسید.

قیمت نفت برنت دریای شمال نیز در این ماه با ۱۵ دلار کاهش به ۹۵.۱۹ دلار و قیمت نفت سبک آمریکا با ۱۲.۱۲ دلار کاهش به ۸۲.۳۳ دلار در هر بشکه رسید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان