مدیرعامل آبفای شهری کرمان خبر داد

نصب ۵۰ دستگاه آب شیرین‌کن در رفسنجان

  • شناسه خبر: 91602
نصب ۵۰ دستگاه آب شیرین‌کن در رفسنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان گفت: ۵۰ ایستگاه آب شیرین‌کن در شهر رفسنجان و ۵۰ ایستگاه در شهر سیرجان توسط بخش خصوصی با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نصب می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » نصب ۵۰ دستگاه آب شیرین‌کن در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محمد طاهری در جلسه انعقاد تفاهمنامه با سرمایه‌گذار درباره دستگاه‌های آب شیرین‌کن اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های استاندار کرمان در قالب مثلث توسعه اقتصادی بحث سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب شهری را دنبال می‌کنیم.

وی بیان داشت: تاکنون دو طرح شامل طرح ارتقای کیفیت آب شهر بردسیر و طرح ارتقای کیفیت آب شرب ریحانشهر، کیانشهر و کوهبنان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان تصریح کرد: خشکسالی‌های پی‌در‌پی سال‌های گذشته بحث کمیت و کیفیت آب را به چالش کشیده است و این امر کیفیت آب در کشور و استان کرمان را تحت تاثیر قرار داده است.

طاهری اضافه کرد: به علت ناچیز بودن منابع دولتی بر اساس تاکید استاندار کرمان به سمت استفاده از توان بخش خصوصی برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهری رفتیم و سومین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای نصب دستگاه‌های آب شیرین‌کن با هدف ارتقای آب شهرهای سیرجان و رفسنجان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: بعد از آنکه ارتقای کیفیت آب در استان کرمان دچار مشکل شد مشاورانی را گرفتیم و آنها مطالعاتی را انجام دادند و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد تا طرحی با رعایت اصول محیط زیست، توجه به هدررفت بالا و کم بودن پساب آلوده اجرا کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در فاز نخست ۵۰ ایستگاه آب در شهر رفسنجان و ۵۰ ایستگاه آب در شهر سیرجان توسط بخش خصوصی با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نصب می‌شود.

طاهری ابراز داشت: از ۱۲ سرمایه‌گذار در بخش آب شرب دعوت به عمل آمد و شش سرمایه‌گذار انصراف دادند و بقیه آنها در این سرمایه‌گذاری ورود کردند و یکی از شرکت‌ها مورد تایید ما قرار گرفت که پروژه آب شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان را اجرا می‌کند.

 

برچسب ها:
آب شیرین کن آب و فاضلاب خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    شهر ما از الطاف نماینده گان کم بهره نبرده نماینده قبلی چکار برای این شهر کرد؟؟ بزرگترین افتخارش این بود که پتروشیمی فجر رو تقدیم شهر کرمان کرد!!!

    امیرحسین

    سلام : ای کاش مسولین شهرستان علی الخصوص منتخب مردم آقای انارکی از مسولین سیرجانی یاد بگیرند، هر امتیازی که امروز برای رفسنجان قائل میشوند منوط بر این شده که برای سیرجان هم باشد . فرودگاه ، صنعت ، نیروگاه برق ، حالا هم آب و ... کاش مسئولین کمی نسبت به شهرشان کمی متعصب می بودند لااقل وضعیت شهرستان بهتر می بود. فکر کنم دیگه روشون نشده که برای رفسنجان نسازند والا اگر راهی داشت در عوض ۵۰ ایستگاه در دو شهر ، ۱۰۰ ایستگاه در سیرجان میزدند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان