با نتیجه دو بر صفر؛

مس رفسنجان فاتح دربی استان شد

  • شناسه خبر: 91590
مس رفسنجان فاتح دربی استان شد

مس رفسنجان با دریافت سه امتیاز در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان فاتح دربی استان شد.

خانه » آخرین اخبار » مس رفسنجان فاتح دربی استان شد

به گزارش “خانه خشتی“، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و از هفته بیست و نهم این مسابقات عصر امروز دو تیم صنعت مس کرمان و صنعت مس رفسنجان در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

شهرآورد استان در حالی صورت گرفت که برادران مسی چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند؛ نیمه اول این دیدار مسی های رفسنجان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۳ بهرام رشید فرخی توانست با شوت سرکش گل اول مس رفسنجان را به ثمر برساند.

حملات شاگردان کرستیچوویچ کماکان ادامه داشت تا باز هم در دقیقه ۲۳ احسان پیرهادی با ارسال توپ به محوطه جریمه کرمانی ها و اشتباه کاپیتان حسین خانی برای بار دوم دروازه مس کرمان گشوده شد و مسی های رفسنجان دو بر صفر در نیمه اول به رختکن رفتند.

در نیمه دوم باز هم مسی های رفسنجان بازی را هجومی آغاز کردند اما حملاتشان گلی در بر نداشت؛ مسی های کرمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند توانستند با گل زنی علی مرزبان در دقیقه ۵۱ تک گل کرمانی ها رابه ثمر برساند و در پایان بازنده این دیدار باشند.

در این دیدار مس رفسنجان با سجاد بیرانوند، حسین کاویانی، غلامحسین موجی، امیر خدامرادی (نادر فتح‌اللهی۷۵) حامد محمودی، احسان پیرهادی، وحید ارمی، علیرضا محمودی، مجتبی محبوب‌مجاز (کاظم حیات‌منش ۶۰)، حمید نعمتی، بهرام رشیدفرخی (جواد رمضانی ۸۶) پا به میدان گذاشتند.

مس رفسنجان با این برد ۴۲ امتیازی شده و در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

یادآور می شود مس رفسنجان در هفته بعدی خود عصر دوشنبه ۲۴ اسفند ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود.

منبع: وب سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فوتبال کرمان مس ورزشگاه امام علی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان