ایران آماده کمک به عراق برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه است

  • شناسه خبر: 9156
ایران آماده کمک به عراق برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه است

خانه خشتی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آماده هرگونه کمک برای تثبیت آرامش، پیشرفت و آبادانی عراق است. خانه خشتی به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان عراق بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی بین دو کشور تاکید […]

خانه » آخرین اخبار » ایران آماده کمک به عراق برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه است

خانه خشتی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آماده هرگونه کمک برای تثبیت آرامش، پیشرفت و آبادانی عراق است.

خانه خشتی به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان عراق بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی بین دو کشور تاکید کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی آماده تصویب قوانین لازم در جهت حمایت از توسعه و گسترش مناسبات دو کشور در همه عرصه‌هاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از ریاست عراق بر اتحادیه عرب، آن را فرصتی برای ارتقای جایگاه و نقش این کشور در منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده هر گونه کمک به عراق در جهت ایجاد صلح و آرامش پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه، هر گونه راه‌حل برای خاتمه بحران در این کشور را در چارچوب همکاری منطقه‌ای و بر اساس خواست و اراده مردم این کشور در تعیین سرنوشت خود برشمرد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری در مصر، ابراز امیدواری کرد روند تحولات مصر در چارچوب اراد و خواست مردم مسلمان این کشور سامان یابد.

همام حمودی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان عراق نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت توسعه و گسترش مناسبات برادرانه با جمهوری اسلامی ایران برای کشورش گفت: مجلس نمایندگان عراق از هر اقدامی برای گسترش مراودات با جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس عراق در پایان روابط دو کشور را در چارچوب اشتراکات و پیوندهای عمیق تاریخی ومذهبی دو ملت بسیار روشن خواند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان