یک مجرم مدیر گروه دانشگاه آزاد است

  • شناسه خبر: 9125
یک مجرم مدیر گروه دانشگاه آزاد است

فائزه هاشمی با وجود تایید حکم دادگاه، همچنان عضو هیئت علمی و مدیر گروه حقوق بین الملل دانشگاه آزاد است. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری دانشجو، با وجود تغییر مدیریت دانشگاه‌ آزاد، فائزه هاشمی همچنان مدیر گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد واحد پردیس است. یک منبع‌ آگاه در گفت‌وگو با این خبرگزاری […]

خانه » آخرین اخبار » یک مجرم مدیر گروه دانشگاه آزاد است

فائزه هاشمی با وجود تایید حکم دادگاه، همچنان عضو هیئت علمی و مدیر گروه حقوق بین الملل دانشگاه آزاد است.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری دانشجو، با وجود تغییر مدیریت دانشگاه‌ آزاد، فائزه هاشمی همچنان مدیر گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد واحد پردیس است.

یک منبع‌ آگاه در گفت‌وگو با این خبرگزاری گفت: فائزه هاشمی نزدیک به ۲ ترم است که مدیر گروه حقوق بین‌الملل این دانشگاه شده و با وجود اعتراضات دانشجویان، آقای جاسبی، ریاست پیشین دانشگاه آزاد طی ۲ روز، وی را هیئت علمی و سپس مدیر گروه کرد.

وی افزود: با وجود تغییر ریاست دانشگاه و جلسات ما با دکتر دانشجو، وی قول پیگیری داد اما تاکنون خبر نشده است.

این در حالی است که فائزه هاشمی طی حکم تایید شده از سوی دادگاه تجدیدنظر به ۶ ماه زندان و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است.

البته از سوی مقامات قضایی اعلام شد که این حکم تنها برای یکی از اتهامات وی مبنی بر مصاحبه با یک سایت ضدانقلاب و توهین به مسئولان نظام بوده و سایر اتهامات در حال بررسی است.

فائزه هاشمی از جمله عناصر فعال فتنه ۸۸ است که انتشار تصویر و صوت وی در تجمعات اغتشاشگران سبب اعتراض مردم شد و تاکنون محاکم قضایی موضع مشخصی در این خصوص اخذ نکرده‌اند.

فائزه هاشمی رفسنجانی ۲۲ آذر سال گذشته نیز با اظهاراتی سوال برانگیز در شست تخصصی «خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار» گفته بود که این خیزش ها و اعتراضات مردمی نه تنها الگو گرفته از انقلاب اسلامی نیست بلکه به نظرم الگوی این مردم جنبش سبز ایران است.

وی در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه مردم کشورهای مصر و تونس و سایر کشور های مسلمان منطقه خواهان اسلام ترکیه ای هستند و اسلام ایرانی را قبول ندارند، افزوده بود که مگر جمهوری اسلامی ایران در طول این ۳۳ سال چه دستاوردی داشته که کشورهای دیگر بخواهند از ایران الگوبرداری کنند، مردم این کشورها اسلام ترکیه را می خواهند که به حجاب و پوشش زنها کاری ندارد.

هاشمی همچنین ادعا کرده بود که در انقلاب های منطقه و شمال آفریقا شعارهایی که نشان از اسلام خواهی و استکبارستیزی باشد ندیدم.

برچسب ها:
یک مجرم مدیر گروه دانشگاه آزاد است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان