فرماندار رفسنجان؛

هرکس شغل ایجاد کند خَیر واقعی است

  • شناسه خبر: 91222
هرکس شغل ایجاد کند خَیر واقعی است

فرماندار رفسنجان گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی با اشتغالزایی کاهش می یابد.

خانه » آخرین اخبار » هرکس شغل ایجاد کند خَیر واقعی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در مراسم افتتاحیه فروشگاه بزرگ تلفنی اینترنتی آکا (۳۶۳۷)، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را به عنوان یک دغدغه در کشور مطرح کرد.
وی یادآور شد: مردم در سالهای ابتدایی انقلاب به رهبری امام و اهدای خون جوانان خود و با مشارکت جدی در به ثمر رساندن انقلاب نقش مهمی داشته اند و انقلاب اسلامی ایران یک اقدام بزرگی است که حکومت بزرگ شاهنشاهی را ساقط کرد و یک حکومت انقلابی و ارزشی بنا نمود.
ملانوری در ادامه افزود: دشمنی ها و تحریم ها از همان اوایل انقلاب وجود داشته و مردم به رهبری امام و امروزه به رهبری مقام معظم رهبری مقاوم ایستاده اند تا حکومت پایدار بماند.

photo_2016-03-14_08-23-39
وی یکی از مشکلات اساسی مردم را  در حوزه اقتصاد دانست و گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمن باعث شده در حوزه اقتصاد دچار چالش شویم، ولی مردم با این مقاومت ها راهکارهایی بسیار یافته اند و در حوزه نظامی، علوم و فنون مختلف، نانو تکنولوژی،  مسائل بهداشتی و درمانی ،ایجاد تجهیزات متخصصان و … قدرتمند شده اند.
فرماندار رفسنجان بااشاره به تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد، افزود: مشارکت و حضور مردم باید در حوزه اقتصادی وجود داشته باشد و سرمایه های مردم به کمک دولت بیاید.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان رفسنجان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان اعتبار دولتی وجود داشته که در هفته دولت ۱۰۰ میلیارد تومان و در دهه فجر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد که چند برابر اعتبار دولتی است که بخشی از این اعتبار از سرمایه های مردم و بخش خصوصی تامین شده است.
ملانوری استان کرمان را در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور پیشتاز دانست و گفت: تعامل و همراهی به منظور توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان رفسنجان نقش بسزایی دارد.
وی تاکید کرد: طیف های سیاسی، احزاب، متخصصین و همه و همه باید هدفشان کمک به رفع مشکلات رفسنجان باشد.

افتتاح فروشگاه تلفنی اینترنتی- رفسنجان-خانه خشتی (۱۹)
حمید ملانوری یادآور شد: در حوزه اقتصاد و کارآفرینی در رفسنجان از سال گذشته با تشکیل مثلث توسعه اقتصادی و ایجاد اعتماد و انگیزه در بخش خصوصی از طرح ها استقبال شده است.
وی با بیان اینکه اقتصاد رفسنجان وابسته به پسته است و بحران آب اجازه متکی بودن به پسته در حوزه اقتصاد را نمی دهد، گفت: حدود ۸۰ هزار هکتار باغ پسته در منطقه کویری و خشک و نمک زار کار سختی است و تولیدی که برای کشور ارزآوری کند کار آسانی نیست.
فرماندار رفسنجان صنعت گردشگری و توریست را امروزه یکی از به روزترین و پردرآمدترین صنایع دنیا عنوان کرد و گفت: این موقعیت به لحاظ مدیریت و نیروهای کارآفرین و کارآمد در رفسنجان وجود دارد.
وی یکی از کارهای بسیار خوب فروشگاه آکا را بحث اشتغالزایی دانست و گفت: هرکس یک شغل ایجاد کند خیر واقعی است و بسیاری از آسیب های اجتماعی با اشتغالزایی کاهش می یابد.
تنظیم: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مهناز شریفی هرکس شغل ایجاد کند خیر واقعی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان