امام جمعه رفسنجان:

برخی مغرضانه قصد تشویش اذهان عمومی را دارند

  • شناسه خبر: 91186
برخی مغرضانه قصد تشویش اذهان عمومی را دارند

امام جمعه رفسنجان گفت: در خصوص منتخب مردم هیچگونه اظهار نظری صورت نگرفته و برخی شایعات در این مورد کذب محض است ، این گونه سخنان و حاشیه سازی ها با هدف تشویش اذهان عمومی صورت میگیرد.

خانه » آخرین اخبار » برخی مغرضانه قصد تشویش اذهان عمومی را دارند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی“، با بیان اینکه در مسجد الزهراء(س) در خصوص منتخب مردم شهرستان رفسنجان هیچگونه اظهار نظری صورت نگرفته و برخی شایعات در این مورد کذب محض است اظهار داشت: این گونه سخنان و حاشیه سازی ها با هدف تشویش اذهان عمومی صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه برخی سایت های خبری کاملا مغرضانه قصد دامن زدن به مسائل جامعه را دارند تصریح کرد: مسئولان مرتبط امنیتی و شخص دادستان بطور ویژه به عنوان مدعی العموم شایسته است ورود پیدا کنند و با این افراد برخورد قانونی را داشته باشند.

رمضانی پور همچنین در خصوص خطبه های نماز جمعه روز ۷ اسفندماه اظهار داشت: هیچ حمایتی از هیچ یک از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی نشده و تنها از فداکاریهای و تلاش های نماینده فعلی تجلیل بعمل آمد وهیچ گونه تبلیغی از کاندیدای خاص صورت نگرفته است.

وی ضمن قدردانی از شرکت همه داوطلبین در عرصه انتخابات و دستگاه های اجرایی، نظارتی، نیروهای نظام و انتظامی و رسانه ها در امر اتخابات ۷ اسفند خاطر نشان کرد: نماز با شکوه جمعه همیشه با صلابت برگزار شده است و متعلق به همه مردم رفسنجان است.

وی افزود: برداشت هایی که ممکن است از صحبت های امام جمعه شود باید بر اساس منطوق کلام و نه مفهوم آن باشد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: معرفی معیارها و ملاک ها وظیفه یک خطیب جمعه است و حتی رهبر فرزانه انقلاب نیز به تبیین این موارد می پردازند که خوب ممکن است فردی برداشت کند که این معیارها در فردی عینیت دارد و این را نمی شود جنبه طرفداری از شخص و گروه ی خاص تلقی کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ظهور

    کسانی که به این شایعات دامن میزنند میخواهند ننگ فتنه ۸۸ را از وجود خودشان پاک کنند زهی خیال باطل . امام جمعه شهرستان رفسنجان بسیار فرد محترمی است هنوز توهینهای امام جمعه قبلی را یادمان نرفته

    21

    احسنت به آقای رمضانی که تکذیب کردن.

    امید

    این شهر آرامش داشت. ظاهراً عده ای به اسم حمایت از منتخب مردم می خواهند این آرامش را به هم بزنند و دوباره چنددستگی درست کنند. امام جمعه فرد بسیار محترمی است و فقط به وظیفه خود در ارشاد عمل می کند. یادمان نرفته امام جمعه قبلی که از بستگان سینه چاکان نماینده منخب است، روزگاری در توهینی آشکار به مردم می گفت: ۷۰ میلیون گوساله به گاوی رأی دارند!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان