قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد:برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در سواحل دریا

  • شناسه خبر: 9116
قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد:برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در سواحل دریا

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تعدادی از طرح‌های سواحل دریا برای ارائه خدمات به مسافران باز است، گفت: در این طرح‌ها با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری برخورد می‌شود. به گزارش”خانه خشتی” به نقل از فارس، علیرضا افشار عصر چهارشنبه در جلسه کمیته ساماندهی سواحل استان فقدان مدیریت سواحل را […]

خانه » اخبار ویژه » قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد:برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در سواحل دریا

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تعدادی از طرح‌های سواحل دریا برای ارائه خدمات به مسافران باز است، گفت: در این طرح‌ها با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری برخورد می‌شود.

به گزارش”خانه خشتی” به نقل از فارس،

علیرضا افشار عصر چهارشنبه در جلسه کمیته ساماندهی سواحل استان فقدان مدیریت سواحل را یکی از مشکلات استان‌های شمالی دانست و اظهار کرد: در سال ۸۷ که در حوزه اجتماعی کشور مسئولیت گرفتم متوجه شدم که مدیریت واحدی در سواحل نیست و کشور با این همه هجمه نیاز به برنامه‌ اساسی و جامع دارد.

وی با بیان اینکه کشورمان دارای بهترین منطقه سواحل و آب و هواست، افزود: باید تمام مناطق سواحل را با این ویژگی همراه می‌کردیم و از این رو طرح جامع ساماندهی سواحل در سقف ۸۴۰ میلیارد تومان در سه استان شمالی کشور به مدت پنج سال در سال ۸۹ تهیه شد و تمام نقاط سواحل مورد بررسی قرار گرفت.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه طرح‌های تکمیلی و بخش فرهنگی در طرح جامع مذکور دیده شد، ابراز کرد: این طرح‌ها باید در بودجه دولتی و یا خصوصی لحاظ شود.

وی یکی از خروجی‌های طرح مذکور را ایجاد سازمان ساماندهی سواحل نامید و تصریح کرد: آیین‌نامه آن در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.

افشار با تصریح بر اینکه دستگاه‌های مسئول باید ماموریت خود را در سواحل ببینند، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات باید برای آموزه‌های دینی در سواحل فعالیت کند و اعزام مبلغ داشته باشد و برای سواحل بودجه بگذارد و ما نیز کمک می‌کنیم.

وی مشارکت بسیج در طرح سواحل را کاری ارزنده خواند و اذعان کرد: برای موفقیت در طرح سواحل انجام فعالیت‌های متنوع تاثیرگذار است.

قائم مقام وزیر کشور درباره فعالیت سواحل در ماه مبارک رمضان بیان کرد: فعالیت طرح سواحل در ماه مبارک رمضان محدودتر می‌شود اما امکان تعطیل کردن آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان تعدادی از طرح‌های دریا برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران باز است اما جلوی هرگونه تظاهر به روزه‌خواری گرفته می‌شود.

افشار با تاکید بر اینکه در نقاطی که طرح دریا دایر است روزه‌‌خواری ممنوع است، متذکر شد: در ماه مبارک رمضان نباید تظاهر به روزه‌خواری در سواحل صورت گیرد.

وی با اشاره به ایجاد ناهنجاری در سواحل شمال به ویژه گیلان یادآور شد: در برخورد با مفاسد اخلاقی و مباحث بدحجابی که ناهنجاری به دنبال دارد باید انتظامات ساحل با نظارت ناجا تشکیل شود تا در صورت مشهود بودن جرم با آن برخورد کنند.

این مسئول ایجاد گشت سواحل را در جلوگیری از ناهنجاری‌های سواحل مهم خواند و بیان کرد: به راحتی می‌توان از ناحیه گشت ساحلی نقاط سواحل را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی سواحل در اختیار مدیران قرار گیرد، از ۲۰ طرح جدید دریا در گیلان خبر داد و افزود: مبنای کار ما باید برای آینده باشد.

برچسب ها:
قائم مقتم وزیر کشور،برخورد،روزه خواری،سواحل دریا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان