پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

انارکی محمدی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار راهی مجلس دهم شد

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در نشست مطبوعاتی اعلام نتایج رسمی انتخابات که عصر امروز در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان رفسنجان در حماسه سیاسی ۷ اسفندماه اظهار داشت: حضور مردم لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب و تجدید پیمان دوباره با آرمان های امام راحل و ارواح طیبه شهداء و اعلام عزم جدی برای پشتیبانی دائمی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار با قدرت رعایت قانون و قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی برگزار شد تصریح کرد: بنا بر اعلام رسمی اداره کل ثبت احوال این حوزه انتخابی دارای ۲۳۷ هزار و ۱۶۰واجد شرایط رای دادن بود که نزدیک به ۵هزار نفر آنها رای اولی بوده است.

ملانوری خاطر نشان کرد: در روز گذشته ۱۹۱ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان و ۲۳ شعبه در شهرستان انار مستقر گردیده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۴۴ نفر نیروی انسانی در امر بزرگ انتخابات در دو شهرستان رفسنجان و انار دخالت داشتند گفت: ۷۵۰ نفر ناظر در مجموعه هیات نظارت شهرستان بر امر انتخابات نظارت داشتند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به شرکت ۱۴۶ هزار و ۷۰۳ نفر در انتخابات حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بیان داشت: در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۶۴ رای اکثریت آراء را به خود اختصاص داد و به عنوان منتخب مردم اعلام میگردد.

 

خروج از نسخه موبایل