دلیل انتصاب مجلسی‌ها در دانشگاه آزاد اعلام شد

  • شناسه خبر: 9076
دلیل انتصاب مجلسی‌ها در دانشگاه آزاد اعلام شد

خانه خشتی: “مهم ترین” نکته ای که باید به فرهاد دانشجو یادآوری شود این است که پیش برد امور جاری دانشگاه آزاد با فرمول “طبق سنوات گذشته” از پای بست غلط است. خانه خشتی به نقل از فارس،انتصاب برخی نمایندگان مجلس به عنوان روسای مناطق مختلف دانشگاه آزاد، موجب انتقادهای گسترده ای به فرهاد دانشجو […]

خانه » آخرین اخبار » دلیل انتصاب مجلسی‌ها در دانشگاه آزاد اعلام شد

خانه خشتی: “مهم ترین” نکته ای که باید به فرهاد دانشجو یادآوری شود این است که پیش برد امور جاری دانشگاه آزاد با فرمول “طبق سنوات گذشته” از پای بست غلط است.

خانه خشتی به نقل از فارس،انتصاب برخی نمایندگان مجلس به عنوان روسای مناطق مختلف دانشگاه آزاد، موجب انتقادهای گسترده ای به فرهاد دانشجو و نمایندگان مذکور شده است؛ انتقادهایی که منجر به اعلام استعفا جلالی (رئیس منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد) و توضیحات رئیس این دانشگاه شد.

فرهاد دانشجو در بخش اول گفت‌و‌گوی خود با فارس در مورد دلیل این انتساب ها می گوید که “به طور مثال آقای منادی سال‌ها رئیس منطقه‌ای از دانشگاه آزاد بوده که ۵ استان در آن وجود داشت و سال‌ها رئیس دانشگاه واحد زنجان بوده؛ آقای منادی از قبل دانشگاهی بوده و در حال حاضر هم در مجلس حضور دارد؛ ما از قبل وی را برای ریاست یکی از مناطق دانشگاه آزاد درنظر گرفته بودیم و حالا هم رئیس منطقه هستند.”

وی در بخش دوم تاکید می کند: “کار ریاست مناطق کار مشاوره‌ای است و کار تمام وقت نیست؛ این افراد دکترا دارند و نیازی هم به ما ندارند و بچه‌های آنها هم نمی‌خواهند درس بخوانند و قرار نیست که از ما امتیازی بگیرند بلکه با ارتباط نمایندگان با دانشگاه آزاد ما هستیم که مدیون مجلس و مجلسی‌ها می‌شویم و مجلسی‌ها مدیون ما نمی‌شوند.

دانشجو همچنین در بخش سوم دلائل خود می افزاید: زمانی بد است که نمایندگان مدیون یک دستگاه شوند؛ همه ما مدیون نظام هستیم و نمایندگان هم وظیفه دارند که به سازمان‌ها کمک کنند و سازمان‌ها هم در مقابل کمکی که از نمایندگان می‌گیرند، مدیون نمایندگانشان خواهند بود.”

بخش اول/ “مهم ترین” و “اساسی ترین” نکته ای که باید به فرهاد دانشجو یادآوری شود این است که پیش برد امور جاری دانشگاه آزاد با فرمول “طبق سنوات گذشته” از پای بست غلط است و اگر قرار بود همان روند گذشته در دانشگاه آزاد ادامه یابد پس چرا رئیس دانشگاه عوض شد؟

دانشجو، پس از ۳۰ سال ریاست جاسبی آمد تا روند غلط “سال های گذشته” را اصلاح کند و به هیچ وجه جنبش دانشجویی و رسانه های ارزشی این دلیل آقای دانشجو را برنمی تابند که “فلان نماینده مجلس از پیش در این دانشگاه بوده است” اگر نماینده مجلسی از سال ها قبل در دانشگاه آزاد بوده از برکات حضور جاسبی است! و با وجود این همه نیروی متخصص در کشور، ریاست نمایندگان مجلس با آن همه مشغله، در دانشگاه آزاد قابل توجیه نیست؛ چه آنکه نمایندگان مذکور دو شغله هم محسوب می شوند!

بخش دوم/ اینکه کار مشاوره تمام وقت نیست، یعنی “کار” پاره وقت است و این مسئله بازهم با انتقادات صورت گرفته در این خصوص منافات دارد؛ همچنین نباید فراموش کنیم که فضای تعامل با فضای زد و بند، لابی کاری و … متفاوت است و اگر قرار است دانشگاه آزاد از مجلس امتیازی بگیرد می تواند راه قانونی آن را طی کند.

بخش سوم/ “شعار زدگی از جمله آفات سخنرانی های برخی مسئولان کشور است”

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان