پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

جریان اصلاحات پیچیده شده است / سر مردم کلاه میگذارند تا مجلس از افراد فهیم خالی باشند / صد رحمت به اصولگراها

به گزارش “خانه خشتی“، شب گذشته در میتینگ تبلیغاتی علیرضا بهرامپور نامزد اصلاح طلب حوزه انتخابیه رفسنجان و انار ، انصاری رئیس ستاد این کاندیدا اظهار داشت: معلوم نیست که جریان اصلح طلبی به کجا پیش می رود.

وی افزود: صد رحمت به جریان اصولگرا ازلحاظ فکری با ما مشکل دارند اما بردار ما هستند و نجابت دارند ، ما با هم برادریم هرچند با هم از لحاظ فکری در یک خط نیستیم.

انصاری خاطر نشان کرد: جریان اصلاحات امروز پیچیده شده است، رزومه کاری آقای پروفسور بهرام پور مشخص است این فرد در دوران اصلاحات معاون وزیر بوده و زحمت کشیده است.

وی تصریح کرد: بحث ما فرد خاصی نیست بلکه جریان اصلاح طلب مدنظر است دو روز زندگی را برای پروفسور بهرام پور سخت کردند و گفتند که از عرصه انتخابات کنار بروید شما چهره ی اصلاح طلب نیستید و باید به اجماع برسیم تا اصولگراها به مجلس نروند.

عضو ستاد نامزد اصلاح طلب بیان داشت: چه منافعی در کار است جریان اصلاح طلبی در رفسنجان به کجا پیش می رود چه اتفاقی افتاده است که می خواهند هر فرد رو با پول و پست و مقام حذف کنند.

وی با بیان اینکه مردم رفسنجان فهیم و دنیا دیده هستند و بر اساس خرد تصمیم میگیرند خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه، صلاحیتهای علمی و رزومه اجرایی پروفسور بهرام پور نمی دانم چه منافعی در کار است که شخص جدیدی به عنوان چهره ی اصلاحات معرفی شده است.

انصاری یادآور شد: اینها شعار می دهند که شخصیت های بزرگ و علمی بروند به کارهای علمیشان بپردازند، اینها سر مردم کلاه میگذارند و می خواهند مجلس از افراد دانشمند و فهیم خالی باشند.

خروج از نسخه موبایل