پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مردم به کاندیدایی رای خواهند داد که مورد توجه و تاکید انگلیس خبیث نباشد

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: مردم شهرستان رفسنجان خود را آماده حضور پای صندوق های رای و برپایی حماسه سیاسی کرده اند.

وی افزود: با توجه به طمع دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی که به فرموده ی رهبر فرازنه انقلاب یکجا می خواهند آن را از ما بگیرند مردم بار دیگر هوشمندانه پای به میدان میگذارند و به کانیدایی ی رای خواهندداد که مورد توجه و تاکید غربی ها از جمله انگلیس خبیث نباشند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مجلس باید مستقل و کارآمد باشد تا بتواند دولت را هدایت کند، بهترین قوانین را برای گشایش مردم و معیشت در زندگی آنان فراهم نماید و در بحث های اقتصادی الویت اول را به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اختصاص دهد.

امام جمعه رفسنجان ضمن تشکر از همه دست اندر کاران امر انتخابات در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: کاندیدای اصلح توسط بزرگان نظام و مراجع عظام مشخص شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص مجلس خبرگان بزرگان حوزه آیت الله سید احمد خاتمی، بهرامی خوشکار و علیمرادی را معرفی کردند و رای به آیت الله شیخ بهایی نیز به ثواب نزدیک است.

رمضانی پور تصریح کرد: مردم وظیفه خود را در خصوص خبرگان می دانند، انگلیسی ها سفارش کردند که به سید احمد خاتمی رای ندهیم و مردم بر خلاف آن رای قاطع و حداکثری خواهند داد.

خروج از نسخه موبایل