عوامل اجرایی انتخابات شهرستان رفسنجان و انار بیش از ۲۵۰۰ نفر هستند

  • شناسه خبر: 90555
عوامل اجرایی انتخابات شهرستان رفسنجان و انار بیش از ۲۵۰۰ نفر هستند

فرماندار رفسنجان گفت: در برگزاری انتخاباتی سالم در رفسنجان و انار بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی شرکت دارند.

خانه » آخرین اخبار » عوامل اجرایی انتخابات شهرستان رفسنجان و انار بیش از ۲۵۰۰ نفر هستند

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه مشترک عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان رفسنجان کهدر محل حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد افزود: انتخابات مظهر بلوغ سیاسی است و با انتخابات است که مردم فرد شایسته خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برمی گزینند.

وی تصریح کرد: موضوع انتخابات یکی از اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی اسلامی است.

ملانوری بیان کرد: عوامل اجرایی امانت دار رأی مردم هستند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۱۴ شعبه اخذ رآی در حوزه رفسنجان و انار مستقر خواهد شد ادامه داد: از این تعداد ۱۹۱ شعبه در رفسنجان و ۲۳ شعبه نیز در شهرستان انار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مردم با رأی دادن سرنوشت خود را تعیین می کنند تصریح کرد: در جریان انتخابات همه افراد از جمله کاندیداها، عوامل اجرایی و به ویژه مردم باید حق الناس را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از شروع تبلیغات انتخاباتی در شهرستانهای رفسنجان و انار ۹ نفر کاندید تا کنون انصراف خود را از ادامه عضویت در این عرصه اعلام کردند.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید داشت و گفت: حضور در انتخابات عبادت سیاسی است و لبیک گفتن به ندای رهبری، باعث می شود موج حیات سیاسی و رونق در جامعه راه بیفتد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی اظهار داشت: حق الناس موضوعی است که به گفته رهبر انقلاب اسلامی شش مصداق دارد و انها عبارتند از اینکه اگر نامزد انتخاباتی شایسته است نباید او را رها کرد، اگر کاندیدی صلاحیت قانونی ورود به دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نداشته باشد اغماض نکنیم، حفظ امانت در آرای مردم، پذیرش نتیجه نهایی انتخابات، رعایت حق در فهرست پیشنهادی و دقت در بررسی فهرست ها که مربوط به مردم است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان