در کرسی پرسش و پاسخ ویژه انتخابات(2) مطرح شد:

شعار دادن نقاط ضعف، توهین به افکار عمومی است

  • شناسه خبر: 90487
شعار دادن نقاط ضعف، توهین به افکار عمومی است

دومین کرسی پرسش و پاسخ با نامزدهای حوزه های انار و رفسنجان با حضور دانشجویان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » شعار دادن نقاط ضعف، توهین به افکار عمومی است

به گزارش “خانه خشتی“، صبح امروز دومین کرسی پرسش و پاسخ با نامزدهای حوزه های انار و رفسنجان با شرکت محمد رضا توحیدی پور، محمد نوذری فردوسیه و محمد حسین اسماعیلی و با حضور دانشجویان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۱)

نوذری در سخنان خود با برشمردن مشکلات اصلی شهرستان رفسنجان به جاده نوق اشاره کرد و اظهار داشت: میلیاردها پول از منطقه نوق به خارج از مرزها صادرمی شود اما سبب نشده تا به کمک مردم منطقه بیاید.

وی خام فروشی پسته را از دیگر مسائل مهم شهرستان برشمرد.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۲)

نوذری ضمن اشاره به به نقاط قوت سند چشم انداز توسعه برنامه ششم بیان داشت: بند ۸ تبصره ۹ این برنامه از بزرگترین نقاط ضعف ان است و بدترین اهانت به دانشجویان شده و مخالف قانون اساسی است.

محمد رضا توحیدی دیگر نامزد حاضر در این کرسی پرسش و پاسخ نیز وجود ۱۳ هزار جوان بیکار را از جمله مشکلات شهرستان برشمرد و راهکار آن را احداث کارخانجات و کارگاههای زود بازده کوچک دانست.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۵)

وی افزود: پول های شناور خوبی در شهرستان وجود دارد و نظارت خوبی بر آنها صورت نمی گیرد.

توحیدی پور به حضور ۶۰ هزار تبعه خارجی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: اینها میهمانان ما هستند که با پیگیری یک نماینده می توان از اعتبار اختصاص یافته سازمان ملل به اینها امکانات رفاهی خارج از رفسنجان فراهم کرد.

وی همچنین حمایت از احداث یک بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی و تاسیس بیمارستانهای خصوصی در شهرستان را از برنامه هایی ضروری در شهرستان دانست.

محمد حسین اسماعیلی نیز اظهار داشت: گفتن از کمبودها و سوار شدن بر این بال احساسات فایده ندارد ماباید جایگاه شهرستان در منطقه را مشخص کنیم.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۳)

وی تصریح کرد: شعار دادن نقاط ضعف توهین به افکار عمومی است چون هیچ برنامه ای ارائه نمی دهیم، ما باید از شعار محوری به برنامه محوری برسیم.

اسماعیلی اقتصاد و پسته را پایه های اصلی مشکلات شهرستان برشمرد و گفت: رفسنجان شهر پردرآمدی است که از قشرهای کم در آمد تشکیل شده است در حالیکه جزو شهرهای برخوردار محسوب می شود.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۶)

این جلسه با حاشیه های بسیار زیادی همراه بود و در نهایت با ترک زودهنگام سالن توسط محمد رضا توحیدی به پایان رسید.

کرسی پرسش -رفسنجان-خانه خشتی-انتخابات (۷)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فاطمه

    حرف حساب جواب ندارد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان